donderdag 22 maart 2012

Happy spring

Gisteravond heb ik even heerlijk ontspannen nog een kaartje gemaakt. Het afdrukje had ik vorige week al gekleurd dus dat scheelde weer.
De meeste voorbereidingen voor de bruiloft zijn klaar. Morgen de laatste kleine dingetjes en zijn de gasten welkom.
En wat treffen we het met schitterende weer!!! Bedankt voor al jullie lieve wensen voor een feestelijke dag. Dat waardeer ik zeer.

Voor deze kaart heb ik papier uit paperpad ~Every day moments~ van Teresa Collins gebruikt.
De swirl en helleborus zijn doohickeys. De vlinders en veertjes zijn van Unique.
De tekst is een stempeltje van Studio G. Verder plakparels gebruikt en stickles op de vlinders en het ruche op Tilda's jurkje.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
* Duymelot Design Team: de sketch en gebruik de kleur geel en een andere kleur (ik heb de sketch allen gespiegeld want dit kwam beter uit)
Hobby Vision Design Team: paas/voorjaarskaart met geel

Straks zet ik nog een bericht klaar voor morgen. Hilary heeft iets heel leuks voor Jacqueline en Gert gemaakt wat we jullie graag laten zien.
Ben je aagje? Kom dan morgen terug!
We hopen morgen foto's te maken van de bruiloft die ik jullie later hoop te laten zien.

34 opmerkingen:

  1. Leuke paaskaart en wat een lief stempeltje. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Helemaal toepasselijk bij het weer van de afgelopen week. Een hele fijne dag morgen. Qua weer kan dat in elk geval niet stuk. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Tineke
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele fijne en gezellige dag morgen (dat jij nog tijd hebt om kaartjes te maken.... wat ben je toch superactief!)
    Ben erg benieuwd naar de foto's die je ons gaat laten zien,
    groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke, wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
    Dat je daar nog tijd voor heb.
    Ik wens jullie morgen allemaal een hele fijne en gezellige dag.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje.
    Jullie treffen het morgen wel met het weer. Een hele fijne dag.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje, heel mooie kleurtjes!!!
    Een hele fijne dag morgen, aan het weer zal het in ieder geval niet liggen, dat werkt goed mee, heerlijk!!!
    Geniet er lekker van!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke lente kaart Tineke, ik wens je morgen een hele fijne dag toe. groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk lentekaartje Tineke....mooi papier leuke details ook.
    Voor morgen een hele fijne dag ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig kaartje Tineke, mooie papiertjes en leuke stempel. Enne wens jullie allemaal een hele fijne dag morgen.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Tineke,
    Wat een mooi kaartje heb je toch nog weer gemaakt .
    Allemaal een goede en gezellige dag morge toegewenst,en we hopen tot morge avond! (nog een dag de groeten van Annie i uit Schoorl)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje met een enig stempeltje.
    Een hele leuke dag morgen geniet ervan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend kaartje heb je gemaakt, en ik wil jullie morgen een hele fijne dag wensen, heel bijzonder mooi weer wens ik jullie to
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tineke ik begrijp dat het morgen een speciale dag is voor jullie.
    Ik wens jullie morgen een mooie gezegende dag toe.
    Je kaartje is een schatje!!!
    Lieve groetjes hennie.
    p.s. ik zet je candy op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tineke ik wil jullie voor morgen een hele fijne dag wensen.
    En je kaart is weer prachtig zeg toppie.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje Tineke.
    Zo'n lief paas kaartje.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke,
    kom je nog even een hele fijne en mooie dag toe wensen!
    Véél geluk en voorspoed voor het "nieuwbakken" bruidspaar!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nu de verhuizing en de griep weer achter de rug zijn kwam ik weer even langs bloggen wat een leuke creaties heb je weer gemaakt.
    voor vandaag wens ik jullie een hele fijne dag toe.
    groetjes Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje.
    Ik wens je een fijne dat toe en voor het bruidspaar veel geluk toegewenst.
    Geniet er lekker van met dit mooie weer.
    Groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke kaart!
    Succes nog met de laatste voorbereidingen en heel erg veel plezier!!!!!

    GroetjeS suus

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke voorjaars/paaskaart!
    Super!
    Veel plezier!!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattig kaartje Tineke.
    Echt super lief.
    Heb een hele fijne dag vandaag.
    Het weer zit Jullie zeker mee.
    Geniet er van.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje
    En hele fijne dag vandaag
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooie kaart, ik wens jullie voor vandaag een geweldige dag, gelukkig schijnt de zon lekker.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart weer Tineke in prachtige kleuren vind ik. Ik ben heel benieuwd hoe jullie dag is en natuurlijk naar de foto's. Nogmaals een hele fijne dag.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterend kaartje Tineke ! Vooral op een dag als vandaag heb je echt zin in het voorjaar:) Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi tineke
    een echte happy springkaart, ziet er mooi uit en wens je voor de feestdag heel veel plezier!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een leuk kaartje, Tineke.
    Echt lente.
    Ben benieuwd naar de foto's.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterend Tineke!!! Heel mooi!!

    Hopelijk hebben jullie een mooie dag gehad?? Het weer is in ieder geval perfect!!

    Bedankt voor het meedoen met onze HobbyVision Challenge!!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk kaartje, vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Tineke,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met onze wedstrijd bij duymelot.
    veel succes!!
    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Tineke, wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. Dank je wel voor het meedoen met de challenge bij Hobbyvision. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen