vrijdag 25 oktober 2013

Kerstfeest

Nee, gelukkig is het nog geen kerstfeest maar voor je het weet is het al zover. Ik heb deze laatste weken de turbo aangezet en heel wat kerstkaarten gemaakt. 
Ook nog ander soort kaarten en creaties wat allemaal meegaat naar de demo morgen.
Alvast een voorproefje!
Het papier van deze kaart is "Winter in Swedish Lapland" van Pion Design. Op de achtergrond heb ik de "muurmal" van Dutch Doobadoo met distress ink bewerkt.
Achter het prachtige raam (CR1259) zit een plaatje (GH3098) van Gerda's Hobbyshop.
Het zingende meisje heb ik uit het papier geknipt en erachter dennenbomen (LR0136) geplaatst. 
Aan de andere kant van het raam een mooie kerstster (LR0122) met hulsttakken (LR0244).
Het hoekje met tekst (COL1341) is bewerkt met witte embossingpoeder. Verder acryl sterretjes, strik met charm, snowtex en liquid appliqué gebruikt.

Wil je deze kaart "live" zien, kom dan morgen naar de Hobbybeurs van Gerda's Hobbyshop in Harderwijk.
Alle info erover kun je hier lezen. 
Misschien tot morgen! 

18 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart Tineke, de vorige zag er ook mooi uit, jammer dat ik morgen niet kan anders had ik de rit wel gemaakt, ik ben trouwens in de afgelopen week nog bij Gerda geweest om wat mooie plaatjes te halen, ik wens je morgen een fijne dag toe, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kerstkaartje Tineke zoveel leuke details erop...en veel plezier morgen op de demo...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enorm lief kaartje,en leuk zo bij dat raam.

    Groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kerstkaart met dat blauwe raam .
    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een sfeervolle kerstkaart Tineke, jammer dat Harderwijk zo ver is vanuit hier anders was ik haar graag "live" komen bewonderen. Wat een leuk idee om dat winterse ijstafereeltje achter het raam te plaatsen...het wordt zo echt een kaart met "diepte".
    Veel succes en plezier morgen, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke,
    Super...wat een mooie kaart, prachtig papier, leuk het raam met achtergrond, een plaatje is het geworden, fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh prachtig Tineke zo mooi gemaakt.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende kaart Tineke.
    Prachtig dat raam,dat glas is net echt.Je bent lekker op dreef met je
    kerst kaarten.Ik hoop dat je morgen
    veel succes hebt.Jammer dat het zo ver is ,zou het graag willen zien.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kerstkaartje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke,
    Een hele mooie kerstkaart en de achtergrond muur, is ook heel gaaf en natuurlijk alle mallen en papier ook!
    Graag had ik je live ontmoet morgen, maar helaas dit keer niet, ik wens je heel veel plezier en hopelijk ga je bloggers in het echie zien!!
    Fijn weekend! Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke,

    Prachtig is deze kerstkaart, maar ook het kaartje hieronder vindt ik heel erg mooi.
    Ik heb de afgelopen weken weer veel gemist, je verjaardag...nog van harte gefeliciteerd.
    Leuk drieluikje en waxinelicht houders,leuk voor je zelf, dat hoort ook zo of en toe.

    Fijn weekend en groetjes van Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh tin eke wat is ie bijzonder zo gaaf met die besneeuwde ruiten, heel mooi kerstig!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Tineke, deze mal vind ik zelf ook zo mooi, ik heb hem alleen nog niet. Je kunt nu eenmaal niet alles hebben he, hi hi. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Tineke. Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen