zaterdag 30 november 2013

Verjaardagskaarten Goris en uitslag candy

Wat een schitterende verjaardagskaarten heeft Goris voor zijn verjaardag gekregen van jullie. Zoveel kaarten heeft hij nog nooit voor zijn verjaardag gehad. 
En wat vond hij het leuk, superleuk zelfs!!!
Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken dat jullie met mijn actie wilden meedoen!!!
Vanmiddag was ik met de meiden even naar Zuidplein om cadeautjes voor de komende verjaardagen van Hilary en Martine te kopen. Ondertussen heeft Goris alle kaarten op de foto gezet.
Het was lastig om ze allemaal mooi op de foto te zetten doordat (gelukkig) het zonnetje scheen.
Kijken jullie maar mee wat hij voor moois heeft gekregen...


Een collage gemaakt van kaarten en een kadotasje (met douchegel en chocolade letter erin) die Goris staande heeft gefotograveerd. 
Zelfs werd er bij een kaart notitieboekjes in een prachtige houder met mooie kaften bijgedaan. De man van deze mevrouw heeft boekbinden als hobby.
Goris is er blij mee!

En dan was er vanavond de trekking.
Alle namen van de reacties heb ik op een briefje geschreven en in een potje gedaan.
Goris heeft er een briefje uitgehaald en de winnaar is.... 
Joke van Joke's creatiehoekje. 

En dan had hij de moeilijke taak om de mooiste kaart uit te kiezen.... Ik was blij dat ik het niet hoefde te doen want was het moeilijk... 
Alle kaarten zijn schitterend!
Hij kon niet echt kiezen en koos er uiteindelijk 2 kaarten uit.
Deze is van Gerie van Scraptastische hobby.... 
en deze van Ellie Bakker van Ellie's Kaarten.

Alle 3 van harte gefeliciteerd!!!
Willen jullie je adres naar me mailen zodat ik begin volgende week een verrassingspakket toe kan sturen. Wat erin zit, verklap ik nog niet. 
Het is tenslotte een verrassingscandy ;-) 
Ik wens jullie er alvast heel veel plezier mee!!! 

16 opmerkingen:

  1. Woooow wat een schitterende kaarten heeft Goris gekregen...helemaal te gek...Ik zag er ook die van mij ertussen staan....(gelukkig, je weet maar nooit met tante post)
    En de 3 winnaars Joke, Gerie en Ellie gefeliciteerd met het winnen van de candy...en Tineke bedankt voor de kans...
    groetjes en een fijne zondag
    Rosina


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt fantastisch zoveel mooie kaartjes voor Goris!
    Hij heeft er ook twee mooie uitgezocht!
    Proficiat dames!
    Geniet van jullie feesten en een fijne zondag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke,
    Wat leuk om al die prachtige kaarten te zien, daar mag je heel blij mee zijn. Goede keuze heeft Goris gemaakt met de kaarten die in de prijzen zijn gevallen..Joke, Gerie en Ellie, gefeliciteerd, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten heeft je man allemaal gkregen zeg. Gefeliciteerd nog. En Joke Gerie en Ellie, natuurlijk ook van harte gefeliciteerd. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tineke en Goris dit keer hè!
    Wat ongelooflijk veel kaarten heb je gehad Goris en dat door de actie van je meisie, hihi. En helemaal ontzettend leuk dat je mijn kaartje en die van Ellie uit al die mooie inzendingen hebt gekozen! En Joke die is net als ons ook een boffert! Onze zondag is fantastisch goed begonnen!! dank jullie wel allebei voor deze leuke candy kans en het kiezen van....
    Fijne zondag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOO Wat veel kaarten heeft Goris ontvangen, geweldig leuk zeg, wat is dat een extra leuke verjaardag geworden dan.Liesbeth natuurlijk ook heel hartelijk bedankt om dit zomaar te doen.
    Dames, van harte gefeliciteerd!

    liefs Hanny♥
    http://tierelantijnjtes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig Tineke, wat veel!
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat er zoveel kaartjes waren voor je man! Van harte voor de winnaressen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een hoop mooie kaarten heeft Goris ontvangen, ik zie de mijne er ook tussen;)

    dames gefeliciteerd en Tineke Bedankt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend al die kaarten en wat leuk dat je man er ook zo blij mee was. Wat zal dat een leuk gezicht zijn bij jullie en allemaal zo heel verschillende. En ik zie dat ik ook nog eens gewonnen heb. Super leuk. Ik ben benieuwd naar de verrassing. Ik wacht de post geduldig af en ik stuur je een mailtje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je actie zo geslaagd is Tineke en beide dames van harte gefeliciteerd, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten heeft
    Goris gekregen.Kan begrijpen dat
    het moeilijk was om te kiezen.
    De winnaars wil ik hierbij feliciteren,erg leuk voor jullie.
    Tineke bedankt voor de actie.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een kaarten heeft hij gekregen! Winnaars gefeliciteerd! Fijn dat de kaart aangekomen is, want je weet het maar nooit met de post.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Goris,
    Dit berichtje is voor jou Tineke krijgt er al genoeg hihi. Wat leuk dat mijn kaartje bij jou in de smaak is gevallen en je hem ook uitgekozen hebt als winnend kaartje. Ik wil je hiervoor hartelijk bedanken. Ik las in het blogberichtje dat je het erg leuk vond om met zoveel kaartjes verrast te zijn. Het heeft je verjaardag vast een bijzonder tintje gegeven geniet nog maar van de kaartjes die je gekregen hebt. Ik wens je nog een fijne dag en doe de groeten aan Tineke.
    Hartellijke groeten Ellie Bakker

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige kaarten hebben jullie gekregen zeg lijkt mij ook erg moeilijk kiezen...maar hij heeft mooie kaarten uitgezocht!! hartelijk gefeliciteerd, dames die gewonnen hebben! en bedankt Tineke voor de kans die je ons hebt gegeven!
    groet Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaarten en presentjes heeft Goris gekregen, kan me voorstellen dat het moeilijk kiezen was!
    De winnaressen van harte gefeliciteerd met jullie verrassingspakketje

    BeantwoordenVerwijderen