maandag 30 december 2013

Champagnefles

Bedankt voor de superleuke reacties op de babyschoentjes met bijpassend doosje!!
De ouders van Louisa vonden ze ook zo leuk en waren er blij mee.
Zaterdagavond had ik m'n opdracht voor MD klaar en had ik nog wat tijd om nog wat anders te maken.
Een creatie voor oud & nieuw.
De champagnefles met de meeste toebehoren komt uit Mijn Hobbykaart.
Het jaartal 2014 heb ik met de alfabetstans van Joy! crafts gemaakt.
Verder een geruit lintje en een stukje touw toegevoegd.

Deze fles wil ik mee laten doen bij:
* Creapaleis: Oud- & nieuwjaar
* Cards & Scrap: 2014 op kaart/creatie 

12 opmerkingen:

  1. Liebe Tineke, die Sektflasche ist wunderschön
    wünsche dir auch ein frohes neues Jahr
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je champagnefles is erg mooi.

    Fijne jaarwisseling.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi weer Tineke!!!

    Liefs Jenine xX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De fles is super mooi Tineke.
    Het is net echt,leuk het jaartal er op !!
    Een goede jaarwisseling met elkaar .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je fles is ook echt geweldig...

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk idee deze fles zo .
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards&Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk is dit.
    Fijne jaarwisseling, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit weer leuk gemaakt zeg
    Fijne jaarwisseling

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi als afsluiter voor 2013 Tineke ...prachtige champagnefles heb je gemaakt...SUPER!!!

    Ook jij bedankt voor de lieve reacties op mijn kaartenblog afgelopen jaar...super leuk vind ik dat steeds.
    Ik wens je een hele goede jaarwisseling en een super goed, gezellig, gezond en toch vooral een creatief 2014 toe...
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke, een hele mooie creatie heb je weer gemaakt. En ik wil jou ook bedanken voor de lieve spontane reacties op mijn blog. Ik hoop dat ik je komend jaar weer vaak zal zien verschijnen, zowel op jouw als mijn blog. Hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk kaartje voor de Cards and Scrap Challenge! Bedankt voor het meedoen, een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor een creatief 2014!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen