dinsdag 31 december 2013

De laatste dag van 2013....

Het is vandaag alweer de allerlaatste dag van 2013. Het lijkt wel of de jaren steeds sneller gaan...
Op oudejaarsdag kijken we terug op het jaar wat voorbij vloog. Er zijn er die zien op lege plaatsen die dit jaar (of langer geleden) door de dood zijn ontvallen. Ook zijn er waar moeite, zorgen en ziekte zijn. Ik wens deze mensen heel veel sterkte toe!
Dan wil ik al mijn volgers, lezers en bezoekers van mijn blog bedanken voor al jullie lieve meelevende berichtjes die hier op mijn blog geschreven zijn. 
Maar ook de afzenders van de vele mailtjes die ik steeds van jullie krijg, bedankt !
Ik vond nog een mooi gedicht die ik met jullie wil delen:

Je levensschip, dat in de haven
een enkel uur voor anker lag,
heeft onverwijld weer zee gekozen
bij 't gloren van de nieuwe dag.

Twaalf maanden zal de tocht gaan duren,
waaraan je na vannacht begon,
en elke dag wacht aan de einder
een onbekende horizon.

Straks zal je logboek uit gaan wijzen
hoe 't jou al varend is vergaan,
want al blijft God je koers bepalen
het komt wel op jouw inzet aan !

Je moet bedacht zijn op gevaren
zodat je schip niet nood'loos strandt,
en storm en tegenweer trotseren
het roer ligt immers in jouw hand !

Maar...één ding moet je nooit vergeten:
dat God voortdurend naast je staat
om je te blijven instrueren.
Dus, als je je op Hem verlaat,
en dankbaar rekent met Zijn leiding
die je constant vervult met moed,
Dan kun je straks in 't logboek melden :
God zij dank! Ook dit jaar kwam het goed !

Een goede jaarwisseling ! 

10 opmerkingen:

  1. Wens jou Tineke en allen die je lief zijn ook een hele fijne jaarwisseling toe en op naar een super 2014.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedicht! Ook voor jullie een goede jaarwisseling en een gezegend 2014!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor je mooie gedicht, ga hem toch maar even opslaan . . .
    ook voor jouw en je gezin: veel heil en zegen in 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tineke,bedankt voor je lieve woorden en gedicht.
    Ook jou wil ik een gezegend 2014 wensen ,met je gezin.
    Ik ben heel blij met je prachtige kaarten en creaties die
    vaak op je blog staan,ik geniet daar altijd van.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor het genieten op je blog in 2013 en dat zal in 2014 vast en zeker ook zo zijn!
    Een gezellige oud en nieuw met elkaar en proost op het Nieuwe jaar Tineke!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke
    wens jou en je gezin een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook een heel gelukkig en creatief nieuwjaar gewenst!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Tineke, bedankt voor je inspiratie en mooie projekten die je maakt voor Marianne Design Diva's, hoop nog lang met je samen te mogen werken, de allerbeste wensen voor een gezond, gelukkig en creatief 2014!
    Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste Tineke, Wat een mooi gedicht. Ik wens jou en je gezin ook een gezegend nieuwjaar toe. Dat we nog maar lang van elkaars creaties mogen genieten, ook weer in 2014. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Tineke,
    Bedankt voor de wensen in het mooie gedicht.
    Ik wens jou en je gezin ook Gods leiding in dit nieuwe jaar toe. Ook hoop ik dat we nog lang van elkaars creativiteit mogen genieten.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen