woensdag 18 december 2013

Home is where the heart is

Gisteren is mijn schoonmoeder verhuist. 
Een hele verandering voor haar. Het huis aan de dijk waar ze vanaf hun trouwen gewoond heeft en nu in een nieuw huisje in het dorp.
Voor haar nieuwe home heb ik wat gefreubeld. 
De achterkant en de zij- en tussenkanten van de letters verfde ik eerst met gesso, daarna acrylverf en tenslotte kreeg het nog een parelmoer kleur d.m.v. een dabber.
De letters "Home" zijn gescrapt met papiertjes uit de blocs: "The Corner Shop" en "Sweet Christmas" van Tilda.
De embellies komen ook de blocs. 
Op het hartje (LR0280) heb ik een tekst (COL1333) gestempeld.

Ook hadden we een zijden bloemstuk besteld.
Vanmiddag heb ik alles bij haar langs gebracht en met beide creaties was ze erg blij.
Zien jullie de homedecoratie al in het raamkozijn staan? 

20 opmerkingen:

  1. Moeilijk hé voor die mensen, ik hoop dat ze zich snel thuis voelt. Leuk dat je zulke mooie dingen voor haar gemaakt hebt,ze is er vast heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi!!
    Hoop dat ze snel gewend is aan haar nieuwe stekkie.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je je creatie weer mooi gepimptt, prachtige combinatie van de kleurtjes en met het bloemstuk zal je moeder zich snel thuisvoelen,..... Super creabea!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk voelt je schoonmoeder zich snel thuis in haar nieuwe huis, en beter toch zo in het dorp, dan alleen aan de dijk! Voor jullie ook een prettiger idee lijkt me. Je hebt haar lekker verwend met je prachtige creatie en mooie zijden bloemstuk, daar heeft ze lang plezier van!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke decoratie heb je voor je schoonmoeder gemaakt, staat prachtig in het raam!
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit zal je schoonmoeder zeker waarderen want het is prachtig geworden.
    fijn weekend en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Så nydelig en dekorasjon du har laget til din mor.
    Klem, Berit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt, hopelijk kan ze snel wennen in haar nieuwe stulpje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige creatie voor je schoonmoeder, hopen dat haar huisje ook snel als een HOME voelt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zal vast erg moeilijk zijn voor je schoonmoeder Tineke.
    Het huisje verlaten ze met haar man woonde.Ik hoop dat
    ze zich thuis gaat voelen in haar nieuwe woning.
    Je creatie is geweldig mooi ,ze zal dat vast waarderen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig zoals je dit weer hebt gemaakt, idd heel erg mooi om weg te geven. Ik denk dat ik ook maar eens zoiets ga maken voor mijn vriendin. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat mooi daar zal ze wel heel blij mee zijn groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor, fijn dat ze er zo blij mee is.
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi
    wat heb je dat mooi gemaakt
    vind je kleuren ook schitterend en het huisje daar ben ik helemaal weg van
    erg mooi geheel!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het valt niet mee voor die oudere mensen als ze moeten verhuizen, ik hoop dat ze snel gewend is, aan je mooie creatie zal het niet liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat zal best wennen zijn voor haar van de dijk naar het dorp. Hopelijk is ze er snel aan gewent.
    Zo te zien is ze wel blij met de creatie, en iedereen die langs loopt kan er van meeegenieten.
    Het bloemstuk is ook prachtig, en gaat veel langer mee dan een echt. Hihi.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kan me voorstellen dat dat ene hele verandering is voor haar. Mooie homedecor creatie van jou en een al net zo mooi bloemstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt prachtig!! Zou ook niet misstaan in mijn huis haha! Hopelijk went ze gauw aan dr nieuwe stekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt prachtig!! Zou ook niet misstaan in mijn huis haha! Hopelijk went ze gauw aan dr nieuwe stekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou dit zal haar vast helpen om snel te wennen hoor, wat heb je dat prachtig gemaakt!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen