zaterdag 12 juli 2014

Fijne dag!

Er zijn weer nieuwe volgers bijgekomen.
Gezellig, van harte welkom!
Weer een jarige vandaag die ik wilde verrassen met een zelfgemaakte kaart. Jannie is een trouwe (anonieme) volgster van mijn blog. 
Ze is altijd weg van mijn kaarten en kreeg een mailtje dat ze 'em schitterend vindt ;-)
De vorm van de kaart gestanst met Go Kreatemal frilly # 7.
Een plaatje van een dame (Pion Design) in een frame van een nestie geplakt.
Takjes (LR0249) bij een bloem van Spellbinders. Een tekst (EC0096) gestempeld op het lijstje (LR0322) wat ik met Viva gold silver heb bewerkt voor de antieke look.
De letters "Hoera" (CR1282) op de geponste "postzegeltjes" gedaan.
Verder nog een kantje, vlinder en pareltje gebruikt op het mooie papier "Coffee in the Arbour" van Maja Design.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
*The Shabby Tea Room: polka dot love

Met 2 creaties ben ik in de top-3 terecht gekomen. Als 1e bij Crafty Ribbons met de parfumfles.
En dan nogmaals met de vaderdagcreatie die Martine aan haar papa heeft gegeven.
Ik ben er weer blij mee!

33 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke. Wat een prachtige vintage kaart wat heb je de mallen er mooi opgezet en leuk met deze plaatjes. weer supermooi afgewerkt. Het is weer een plaatje. Gefeliciteerd met je noteringen heel leuk voor je. Maar je kaarten zijn ook altijd bijzonder. Ik ben een echte fan van je kaarten en andere creaties. Dat vind ik heel knap! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww Tineke wat een plaatje, ik kan me goed voorstellen dat de ontvangster er erg blij mee was.

    gefeliciteerd met je top 3 plaatsen.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan ook niet anders.....wat is ie mooi Tineke!
    Schitterend gedaan, prachtig papier, heel lief plaatje...en wat is dat lijstje met tekst er in ook leuk zeg! Top!
    Tja met deze prachtige kaarten stromen de noteringen en prijzen natuurlijk binnen...Gefeliciteerd! Geniet van de waardering voor je werk!
    Fijne avond!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit is weer een prachtig kaartje Tineke...daar zal je volgster Anja vast heel blij mee zijn....
    gefeliciteerd met je ereplaatsjes...echt verdiend hoor ....geniet er maar lekker van...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook een plaatje Tineke dus ik snap dat Jannie er blij mee was. Gefeliciteerd met maar liefst twee top 3 noteringen..súperleuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is toch wel weer heel erg mooi Tineke, gefeliciteerd met je plaatjes in de Top 3!
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vandaag was ik de gelukkige die deze mooie
    kaart kreeg van Tineke .Hij is in het echt nog
    veel mooier ,ook hier wil ik Tineke nogmaals
    bedanken .Ik ben er heeeeel blij mee
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Tineke, ik prijs je dat jij zo vaak de go kreate mal gebruikt hebt, ook deze kaart ziet er weer erg leuk uit, groetjes en nog gefeliciteerd met je behaalde top 3, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die weer schitterend je kaart, ik vind hem supermooi. Gefeliciteerd met je top 3 plekjes.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je 2 creaties en je nieuwe kaart is zo mooi . vindt het papier prachtig en je aankleding van je kaart ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Na de maritieme kaartjes vind ik dit ook wel weer schitterend hoor. Je vintage kaartjes zijn toch wel prachtig hoor! En ja ik heb je gesignaleerd bij Hobby Home, hihi. Leuk hè! Ook gefeli met je parfum fles!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar kijk ik niet raar van op dat je weer in de top 3 terecht bent gekomen ze zijn ook altijd schitterend je creaties.
    Deze kaart is ook weer een plaatje om te zien.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke,
    Wat leuk na je maritieme kaarten weer eens een verjaardagskaart en wat voor een een hele mooie prachtig hoor een echte Tineke kaart. Gefeliciteerd met je top 3 plekjes dat hebben je creaties echt verdient ze zien er top uit.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je weer in de prijzen bent gevallen Tineke, altijd leuk. Deze kaart is ook weer prachtig, mooi papier in mooie kleuren, weer een lief geheel en erg leuk met die letters zo.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie vintage kaart zeg, gefeliciteerd met je top 3 fijn weekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Tineke,
    wat een prachtige vintagekaart
    super mooi !
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke,
    Supermooie kaart heb je gemaakt voor een trouwe volgster, weer prachtig in Vintage stijl..Gefeliciteerd met je top 3 plekjes, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Tineke
    Deze is ook weer zo mooi, prachtige kleuren heb je gebruikt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Tineke,

    wunderschöne Werke sind das geworden, herrliche Arbeiten vo Dir.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een super mooie vintage kaart Tineke. Prachtig gemaakt met mooi papier en details. Mooie mallen heb je ook gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een super mooi kaartje
    groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende vintage kaart Tineke,prachtig cardstock en hele mooi details, er is weer veel om op te bewonderen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart, niet gek dat jij in de prijzen valt. Gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart en mooi van kleur.
    Gefeliciteerd met je prijzen.

    Kan gebeuren, op een gegeven moment weet je het ook allemaal niet meer bij wie je wel volger bent. Leuk in ieder geval, dat je volger van me geworden bent. Ik ben het ook al een hele tijd bij je.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Piękna, romantyczna karteczka, wspaniała forma i kolorystyka! Pozdrawiam!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel erg mooi hoor, en wat een mooi papier
    Ik heb ook het patroon van de parfumfles besteld
    Het is zo`n leuk patroon.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldige kaart weer Tineke, daar heb je weer iemand heel erg blij mee gemaakt! Zo leuk, die postzegelletters en mooie frame, gaaf! Proficiat met je top 3 noteringen, altijd leuk! Geniet van je zondag, liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hoi tineke
    als eerste van harte gefeliciteerd met je gewonnen creatie's en deze kaart is ook weer zo bjoetie
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  29. gefeliciteerd met je prijzen je hebt het echt verdient je creatie,s zijn altijd zo mooi dit is ook weer een schiterend mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. 't Is weer een prachtige kaart Tineke en gefeliciteerd met je top drie plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hoi Tineke.
    wat is dit een super gave en mooie kaart zeg! en gefeliciteerd meisje.
    terecht verdiend hoor, want ik ben een grote fan van jou kaartjes.
    fijne week en liefs van `An

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schitterende kaart,mooie combi,leuk plaatje.
    Gefeliciteerd met je top drie plaatsen.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen