zaterdag 31 januari 2015

Army

De demo op de Hobbybeurs in Harderwijk is weer voorbij. Jammer, maar we kijken terug op een hele gezellige dag. Alles was weer super netjes en fijn verzorgd door Gerda en het hele team. 
Bedankt dames!
Velen kwamen langs om de kaarten/creaties bij Marjan, Petra en mij te bekijken. Heel erg leuk om blogdinnen te spreken en andere bloggers, volgers en dames waar ik mailcontacten mee heb nu ook gezichten bij namen heb. Dat maakt alles nog persoonlijker.
Het bloggen heeft op een zeer laag pitje gestaan maar ik hoop vanaf nu weer een beetje de draad op te pakken. Alle kaarten/creaties hoop ik jullie van lieverlee te laten zien. We starten met een legerkaart die ook in de smaak viel.
De vorm van de kaart is een label van Cheery Lynn.
Het designpapier zijn digitale camouflagepapiertjes wat echt bij het leger hoort.
Het plaatje komt van internet en alle mallen zijn van Cheery Lynn.
De glazen van de verrekijker lijken net echt glas door de glossy die ik erop heb aangebracht.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

19 opmerkingen:

  1. What a super gents cards and your design shows off the Cheery Lynn dies perfectly. Thanks for joining in the challenge at Cheery Lynn Designs and good luck.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a fabulous Army card, Tineke, Wonderful design and great use of the dies. Good luck and thanks for joining in on the fun at Cheery Lynn Designs challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke, ook deze army-kaart is weer prachtige gemaakt!! Super mooi voor onze kanjers!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en stoer je kaart Tineke.
    Erg apart ,hele leuke mallen .
    Een echte mannen ,jongenskaart.
    Een goede zondag met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gevoel geeft dat hè, als een beurs zo geslaagd is! Je legerkaart is zooo gaaf! Prachtig die mallen .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a wonderful design and use of the Army dies! I love the approach you took with your masculine card here.

    Thank you for joining us in our challenge this week at Cheery Lynn Designs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love your use of the Army die set with your picture! Great Job! Thank you for joining in on the fun at Cheery Lynn Design!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en stoere kaart, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke wat is je legerkaart stoer geworden! Het glas in de verrekijker is inderdaad een heel leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoere kaart, prachtige spullen gebruikt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke, was heel leuk om je gisteren weer eens in het echie te zien en te spreken. Je had weer prachtige kaarten bij je. Hoop zelf ook weer wat vaker te kunnen gaan bloggen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat de beurs zo geslaagd was! Je kaart is gaaf en heel stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke mannenkaart heb je gemaakt!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele leuke stoere legerkaart tineke...heel ooi al die bijpassende details...
    en leuk dat je fijne demodag heb gehad gisteren..

    groetjes
    en nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ongelooflijk gave, stoere kaart is dit zeg! Heel erg gaaf gemaakt Tineke, keigaaf, zoals we hier in het Brabantse zeggen ;-) Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kan me voorstellen dat je het naar je zin hebt gehad tussen al die creatieve dames en bloggertjes...
    Leuk om mensen eens in het echt te ontmoeten. Is jou profielfoto up to date??
    Anders ben ik bang dat ik je zo voorbij zou lopen ;-)
    Je stoere legerkaart is weer prachtig en wat een leuk detail om de glazen te bewerken met glossy.
    Ik hoop dat vandaag heerlijk hebt kunnen uitrusten....

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk Tineke, dat het weer een geslaagde beurs was. Ik hoop weer eens een andere keer te komen. Je laat ons een mooie stoere jongenskaart zien Tineke,en ik ben benieuwd naar de andere kaarten, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Tineke,
    Het was weer leuk om elkaar te zien en te spreken op de beurs bij Gerda. Je had weer prachtige kaarten gemaakt voor de demo en in het echt zijn ze nog mooier. Dit kaartje heb ik dus ook gezien en ik vind hem super stoer. Je weet dat ik inmiddels de mallen ook opgesnord heb. Nu er nog mee aan de slag hihi zal nog wel even duren want ik ben druk op het moment.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi en stoere jongenskaart.
    Leuk dat het zo gezellig was.
    Ik vind het een beetje te ver weg.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen