zaterdag 4 april 2015

Voorjaarsstuk

Sorry dat ik even op mijn en jullie blogs schitter van afwezigheid. Ik dacht begin van de week dat ik het even rustig zou hebben maar ben druk bezig met een nieuwe opdracht. Gelukkig heb ik inspiratie genoeg om het op tijd in Engeland te krijgen.
Voor op tafel wilde ik een leuk voorjaarsstuk hebben. Omdat de tijd schaars was, heb ik het aan de bloemist overgelaten. Alleen de bak en het konijntje gegeven en de rest heeft hij gedaan.
Het is een schitterende bak vol met lente geworden!
Goede paasdagen gewenst! 

11 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke een prachtig bloemstuk.. Je kan niet alles..... Fijne dagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bloemist heeft een heel mooi Paasstuk voor je gemaakt Tineke! Succes met je opdracht :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattig stukje heeft de bloemist gemaakt .
    Dat zal erg gezellig staan .
    Goede paasdagen .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja zo kan het ook Tineke, hihi bij tijdgebrek gewoon naar de bloemist!!! super gaaf!
    Jullie ook fijne paasdagen!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi bloemstuk.....zal vast veel sfeer geven met de paasdagen...

    groetjes en fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel mooi uit!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er super gezellig uit,. Tineke.
    Fijne paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig wat zul je daar komende dagen veel plezier van hebben!!
    Succes met je opdracht en nog fijne dagen!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke
    Wat een prachtig paas/lentestuk, hier heb je nog wel even plezier van.
    Hele fijne dagen nog, geniet ervan en alvast succes met je volgende opdracht of creatie voor jezelf.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om met zo'n mooi Paasstuk de Pasen te vieren, ziet er mooi en vrolijk uit Tineke! Geniet van nóg een zondag, lekker hoor ;-) Liefs, Ira
    ♥Ira’s Crea Corner♥

    BeantwoordenVerwijderen