dinsdag 28 juli 2015

Herfst....

Al zitten we nog midden in de zomer....het lijkt al dagen gewoon herfst! 
Als je op vakantie bent in ons kikkerlandje is dit niet zo leuk. Maar het is wel ideaal freubelweer ;-)
Ik heb een paar (grote) opdrachten af en nog een paar (kleine) te gaan voordat ik met vakantie mag.
 De kaarten voor het volgende Marianne Magazine zijn inmiddels al op plek van bestemming. 
Dan heb ik nog voor een stel wat begin oktober hoopt te trouwen, tafelkaartjes gemaakt voor henzelf en hun daggasten.
En ook een letterbakhuis heb ik mogen inrichten voor iemand waarvan een zus en zwager hoopt te gaan trouwen in september.
Natuurlijk laat ik jullie t.z.t. deze foto's zien.
Nu wil ik jullie een kaartje laten zien wat ook in het Marianne Magazine # 27 staat.
Ook deze is met de pop-upmallen gemaakt en verschillende producten die nu in de winkel liggen.
Voor de werkbeschrijving en alle producten verwijs ik jullie naar het Marianne Magazine. 

17 opmerkingen:

  1. Een prachtige herfstkaart, Tineke. En dat past helemaal bij het weer van de afgelopen dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,
    Ik ben weer boven water, hihi Zo te zien ben je jij in een herfst stemming, maar wat wil je met dit weer, dus je kaartje past hier goed bij. En wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt met de nieuwe MD materialen. Die elanden zijn zo leuk, maar ook de paddenstoelen zijn gaaf!
    Je hebt het er maar druk mee en ook andere opdrachten...pppfffttt je bent vast aan vakantie toe, haha
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha, helemaal in de herfst sfeer Tineke... je hebt er een heel leuk tafereeltje van gemaakt... Ik hoop dat we ook gauw weer zomerkaarten van je te zien krijgen want dat betekend dat we dan buiten ook een beetje mooi weer krijgen... Maar hopelijk geen 30 graden meer hoor, ik kan er errrrg slecht tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ti eke wat een schitterende pop-up kaart! Een prachtig tafereeltje. Leuk zijn is de eland. Succesmet je opdrachten. En ik vind je kaart een leuk thema maar van mij mag het nog even zomer blijven hoor!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige pop-up kaart, ik probeer binnenkort ook eens eentje te maken, deze heb je leuk afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je herfstkaart is schitterend Tineke!
    Ontzettend mooie gemaakt met de pop-up-jes.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wat een mooie kaart zo met die diepte ziet het er geweldig uit!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaart met de nieuwe malletjes, maar ik verlang nog zo erg naar de zomer, hihi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaart met de nieuwe malletjes, maar ik verlang nog zo erg naar de zomer, hihi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke, watveen leuke kaart met de herfstmallen. Je bent er maar druk mee. Heb vanmorgen het M.D-boek gekregen. Zal zo even inkijken. Tot de volgende keer!
    Groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje wat een drukte, maar ik had je kaart op de voorkant van de Marianne al gezien, weer erg mooi hoor. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke herfstkaart Tineke! Wat fijn dat je zoveel af hebt gekregen :) Het klinkt heel mooi allemaal! Ik ben benieuwd!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi je herstkaartje Tineke ...leuk zo een pop-up modelletje...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig de herfstkaart Tineke .
    Ben een paar dagen naar Friesland geweest.
    Vooral woensdag was het daar ook herfstweer.
    Succes met al je opdrachten hoor.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige herfst kaart Tineke, jammer dat het niet zo mooi weer is in Nederland, wij zijn nu in Duitsland en het is hier echt lekker zomers weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. so lovely forrest, just like from a fairy tale :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. so lovely forrest, just like from a fairy tale :-)

    BeantwoordenVerwijderen