zaterdag 20 februari 2016

Vrijkaarten Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen

*** Dit bericht blijft bovenaan staan t/m zaterdag 20 februari. Voor nieuwe berichten even naar beneden scrollen! ***

Zo aan het begin van het jaar heb ik een leuke verrassing voor jullie!
Ik mag n.l. 5 x 2 vrijkaarten weggeven aan creatieve volgers / lezers van mijn blog voor de voorjaarseditie van de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen die in maart en april plaats vinden.
De Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen is dé beurs voor kaartenmakers, stempelfanaten, scrapbookers en alle andere hobbyisten met een passie voor papier.
Deze beurs trekt bezoekers vanuit heel Nederland én België om nieuwe materialen in te kopen, inspiratie op te doen en contacten met andere bloggers.
Het leukste creatieve uitje van het voorjaar voor beginners, maar óók de meest fanatieke kaartenmakers en scrappers kunnen hier hun hart ophalen.

Wil je kans maken om twee vrijkaarten te winnen voor de voorjaarseditie van deze beurs? 
Reageer dan snel op dit bericht. Geef aan met wie en waarom je deze beurs wil bezoeken en wie weet ben je de gelukkige winnaar!

De kaartjes zijn geldig voor de volgende beurzen:
* Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen, IJsselhallen Zwolle - 10, 11 en 12 maart 2016
* Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen, Brabanthallen Den Bosch - 31 maart, 1 en 2 april 2016
Meer informatie over de beurs:
* Emailadres: info@knotsgekkekaartendagen.nl
* Website: www.knotsgekkekaartendagen.nl
* Prijs: Kinderen t/m 3 jaar hebben gratis entree
Kinderen 4 t/m 10 jaar betalen € 5,00 p.p.
Volwassenen betalen € 8,50 p.p. (Mits in gezelschap van een vrouw mogen mannen gratis naar binnen)
Online kunt u uw entreekaart voor de beurs met € 1,50 korting p.p. kopen.

Heb je dus zin hebt om samen met je vriendin, dochter, zus of buuf  naar de beurs te gaan?
Niet alleen mijn volgers maar ook de (trouwe) lezers van mijn blog maken kans om een vrijkaartje te winnen voor 2 personen!
Laat hier een leuke reactie achter en vertel met wie je graag naar de beurs zou willen gaan én welke beurs je wilt bezoeken.
De actie loopt af op zaterdag 20 febr. en in het begin van de week erop (week 8) hoop ik de winnaars bekend te maken.

55 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke, wat een leuk idee zo aan het begin van het jaar! Zou graag meeloten voor 2 vrijkaarten. Ga ieder jaar naar Zwolle of Den Bosch met mijn vriendin! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel leuk Tineke dat je vrijkaartjes voor die leuke beurs weg mag geven...Ik ga een keertje per jaar naar Den Bosch toe...en het zou wel heeeeeel erg leuk zijn om daar met mijn vriendin naar toe te gaan ...heerlijk struinen langs die vele leuke stands met nieuwigheidjes...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou tineke dat is wel heel erg leuk!
    ik ben er vorig jaar geweest met mijn hobby vriendin en we hebben toen onze ogen uitgekeken, en wilde het zeker vaker gaan doen
    je krijgt daar genoeg ideeen en je moet een volle beurs mee nemen hihi
    misschien kan ik haar verrassen met een kaartje?
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh vergeten te vermelden welke beurs, nou dat is den-bosch want we wonen in eindhoven
      alvast fijn weekend!!

      Verwijderen
  4. ben ik nog een keertje
    zie nu dat ik op het account van mijn man zit!!
    ben ineke van knutselsvanzolder hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee Tineke, ga regelmatig naar een beurs met man en dochter, zou ook graag een keertje naar Zwolle willen en daar wat rond struinen en er een gezellig dagje uit van maken....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Tineke dat je kaarten mag weggeven want wat is er nu leuker om gratis naar zo'n beurs te gaan. Voor het entreegeld kun je dan weer iets moois uitzoeken om te freubelen toch?
    Ik zou dan graag met mijn zusje naar Zwolle gaan. Heerlijk een dagje samen uit om daarna weer een dag te prikken om spulletjes van elkaar te lenen en lekker samen aan de knutsel te gaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je zo'n leuke prijs mag weggeven !
    Ik zou natuurlijk erg graag kaartjes winnen voor de beurs in Den Bosch !
    Aangezien er bij ons niet veel beurzen zijn en ze helemaal niet te vergelijken zijn met de beurs van Den Bosch, ga ik al een paar jaar naar de beurs in Den Bosch ! Heerlijk dat je er gewoon echt alles kan vinden ! Ik spaar altijd flink en koop in het jaar maar erg beperkt om me daar volledig te kunnen laten gaan :) Dus geen inkom hoeven te betalen betekent een extra stempel of inktpad of ...
    Bedankt voor de kans om deze te winnen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou ik het nog vergeten, mijn beursdate is al 3 jaar vast met Hilde, een vriendin die ik gemaakt heb via het werk van mijn manlief, de mannen werken samen en raakten aan de praat over de vrouwen en toen bleek dat we een gezamelijke hobby hebben :) zij heeft geen blog, maar niet getreurd, ik ga haar creaties dan maar live bewonderen :)

      Verwijderen
  8. Hè Tineke, dat is leuk. Ik zou wel graag zo`n kaart willen winnen. Vorig jaar was er geen beurs in Zwolle en nu lees ik bij jou dat het dit jaar wel weer zo is. Wie weet... win ik ook nog een gratis entree kaartje, ik doe graag mee, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Tineke, leuke aktie. Wij zijn al een paar keer in den Bosch geweest en ik zou het super vinden om weer eens te gaan. Mijn man gaat altijd mee en mijn schoonzussen en een nicht gaan als ze kunnen ook mee. Ook gaat er altijd nog een tante mee. Ze is nu aan het revalideren van een gebroken heup,maar hoop dat ze tegen die tijd weer op de been is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk Tineke dit is een mooie beurs voor kaartenmaaksters. wij gaan vaak naar Zwolle. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Tineke ,super leuk idee !!
    Elk jaar ga ik naar den Bochs .
    Loop daar de hele dag te genieten.
    Zo leuk al die hobby spullen bij elkaar.
    Ga met tassen vol spullen weer naar huis.
    Zou graag met mijn zus daarheen gaan.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Hoi Tineke,

    Zou erg leuk zijn om kaartjes voor Den Bosch te winnen , misschien begin ik het nieuwe jaar met geluk....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zou graag met mijn dochter gaan........

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke actie Tineke, ik zou ook graag de kaartjes winnen maar dan niet voor mezelf maar voor mijn zus en haar dochter, zelf lukt het mij niet om zo,n leuke beurs te bezoeken.
    Voor ons is Den Bosch het dichtste bij. al is dat vanuit zeeland ook nog een eind rijden.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Tineke .
    Ik ga elk voorjaar met mijn vriendin na de beurs in Den Bosch...is ons jaarlijkse vriendinnen uitje we hebben dan altijd een hele leuke dag komen moe en met tassen vol weer thuis. Zou leuk zijn om haar een keer te verrassen met een gratis kaartje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tineke, watceen leuke verrassing aan het begin van het nieuwe jaar.
    Ik zou graag met 1 van mijn dochters gaan en dan naar Zwolle. Den Bosch zit er dit jaar niet in, eind maart moet mijn linkerknie worden vervangen door een protege. In juni vorig jaar heb ik rechts al een nieuwe protege gekregen, loop daar al weer als een kieviet!
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke wat ontzettend leuk en lief dat je vrijkaartjes weggeeft op jouw blog! Ik ben verleden jaar voor het eerst naar een beurs geweest en dat waren de Knotsgekke Kaartendagen :) Ik vond het zo'n leuke beurs! Ik wil heel graag weer naar Den Bosch gaan dit jaar en ik wil heel graag een vriendin ermee verassen. Zij is ook volger bij jou dus ik wil haar naam niet verklappen want dan leest zij het hihi ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou Tineke dat zou super zijn, ik zou dan graag naar s'Hertogenbosch gaan met mijn vriendin die ook Tineke heet, zou zo leuk zijn nu ik weer goed kan lopen. Fijn weekend hoor groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik was al twee maal in Den Bosch in de zomer, nu zouden we in de Paasvakantie willen gaan, onze zoon is dan op kamp, en mijn man en ik komen voor een weekje naar Nederland, in de buurt van Den Bosch. Terwijl ik naar de beurs ga gaat hij geocachen. Als ik het geluk heb om gratis te mogen gaan, spreek ik af met een blogdin, lijkt me super om samen op stap te gaan!
    groetjes en danke voor het verloten!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Tineke,
    Als tamelijk stille volger van je blog wil ik nu toch wel graag meeloten voor de kaartjes voor de Knotsgekke kaartendagen. Ik zou daar graag met Annelies gaan, wij zijn sinds kort begonnen om af en toe samen te freubelen en dat is toch wel erg leuk. Ik zou haar dus graag een gezellig dagje meenemen om nieuwe ideeën op te doen.
    Met vrijkaartjes blijft er meer over om leuke dingen in te slaan :-)
    Groetjes
    en een goed nieuw knutseljaar!
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, het liefst naar Den Bosch, dat is lekker dichtbij :-)

      Verwijderen
  21. Wat leuk Tineke ding graag mee voor de vrijkaartjes
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Tineke,
    Ook ik ben een stille volger van je ....hoewel ik me al eens aangemeld heb bij je...jaren geleden!
    Natuurlijk waag ik ook graag een kansje graag voor Den Bosch. Ik ga daar graag met een vriendin heen om te zien wat voor nieuws er allemaal weer is.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat leuk! Ik ben er nog nooit geweest, maar zou er supergraag eens heen willen. Ik hoor (en lees) altijd zoveel leuke dingen daarover! Ik zou dan denk ik met mijn vriendin naar Zwolle gaan.
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Tineke,
    Wat leuk dat je ook vrijkaarten weg mag geven!
    Ik zou graag een gokje wagen :)
    Ik wil graag met mijn knutsel tante naar de beurs in Den Bosch. Afgelopen jaar konden we helaas niet gaan.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Tineke, wat een leuk gebaar zeg! Ik ga elk jaar naar den Bosch met m'n vriendin. Heerlijk een dagje even geen moeder zijn, maar genieten van al het moois! Ik zou het super vinden om de kaartjes te winnen!
    Groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke actie Tineke. Ik ga altijd met mij hobbyvriendinnen naar Den Bosch. Met een vrijkaartje wordt dat nog leuker. Gezellig. gr Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Tineke,

    Wat een leuk cadeau is dit. Ik zou dit heel graag willen hebben voor de knotsgekke kaartendagen in Den Bosch. Ik ga daar ieder half jaar naartoe met mijn lieve collega Ali Koudijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke actie zo aan het begin van het jaar Tineke! Ik zou dolgraag met mijn vriendin naar de kaartendagen in Zwolle gaan. Dat ging afgelopen zomer niet door, zò jammer! Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een bof zo aan het begin van het jaar
    Een dagje samen uit met elkaar
    Gezellig samen met mijn zus
    Die zou ik meenemen dus
    Een vrijkaartje voor Zwolle winnen
    Ja dan zou ons jaar heel goed beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Tineke,
    Ik maak dolgraag een kansje op vrijkaartjes bij jou, want ik ben zo blij dat dit jaar weer KGK in Zwolle georganiseerd wordt. Vorig jaar was er geen beurs en dat vonden we erg jammer we vinden het altijd een hele leuke beurs en lekker dicht bij ons in buurt. Ik ga er altijd gezellig met Lisanne naar toe en genieten samen van ons dagje beurs. Heerlijk nieuwe ideetjes op doen en lekker shoppen voor onze grote hobby kaarten maken.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ha Tineke, wat een leuke aktie! graag zou ik mee doen en dingen naar vrijkaartjes, ben er nog nooit geweest,maar zou het wel eens fijn vinden om er een dag tussenuit te zijn... en dan samen met m'n vriendin Christina.

    groetjes van Els Th

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ha Tineke, Wat een goed begin van het nieuwe jaar! Het lijkt mij een superleuk uitje om samen met een knutselvriendin naar de knotsgekke kaarten en scrapdagen in Zwolle te gaan. Om daar veel inspiratie op te doen. Net als ik dat opdoe van jou blog. Ik denk dat ik nu al zo'n 4 à 5 jaar regelmatig langskom om te kijken naar je creaties. Ga je zelf trouwens ook nog naar de knotsgekke kaartendagen toe? Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ha Tineke,
    Wat een superleuke actie zeg! Gratis vrijkaartjes voor
    de kngkd!!!!!! Ik zou het ook erg leuk vinden om met mijn vriendin naar Zwolle te gaan!! Vandaar dat ik ook graag meedoe in de race!!!!
    Groetjes Atty Maas.


    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Tineke wat een leuke actie zeg!
    Ik ga elk jaar naar de knotsgekkekaartendagen in Zwolle. Dit is mijn favoriete beurs.
    Altijd superleuk. Meestal ga ik met mijn vriendin Yvonne of met mijn vriendin Annette.
    Dat ligt eraan wie kan en wil. Maar ik ga altijd. Dus ik wil graag een kansje wagen.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik heb een blogpauze gehad van bijna een jaar...ik was even afgedwaald naar het beren maken, erg leuk om te doen maar het papier begon toch weer te trekken dus ik ben terug.
    Maar natuurlijk ook een jaar geen scrapspullen gekocht en oh wat is er weer nieuws bijgekomen...ik ga mijn slag slaan op de knotsgekke kaartendagen in Zwolle ;-)
    Ga nu even bij je creaties kijken....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ha Tineke, wat een leuke actie. Ik zou graag met mijn dochter naar de gezellige beurs in Den Bosch gaan. Altijd een heerlijk dagje uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Tineke,
    Ik zou dolgraag willen gaan met mijn moeder!
    Ik hoop dat ik een X geluk heb!
    Het is al zo lang geleden dat de beurs in Zwolle was.Den Bosch is voor ons uit het Noorden veel te ver!
    Vr.Gr. Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat lief dat je kaartjes verloot voor de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen Tineke! Wij hebben best weer een bewogen jaar achter de rug en ondanks alles stond en staat mijn moeder altijd voor mij klaar. Om haar te bedanken voor al haar steun enz. word het weleens tijd dat zij in het zonnetje word gezet! Daarom wil ik haar dolgraag verrassen met een uitje naar deze leuke beurs in Den Bosch! Even lekker alleen maar bezig zijn met het neuzen tussen alle mooie materialen. Misschien gezellig samen een workshop volgen? Maar bovenal genieten van een heerlijk ontspanned dagje saampjes!
    Toevallige ben ik 25 maart ook nog eens jarig dus ik weet wel wat ik op mijn verlanglijstje zet: je hebt ze in muntjes of briefjes...en ze passen goed in een portemonnee. Rara....? Haha. Dat komt op zo'n leuke beurs als deze natuurlijk altijd goed van pas ;-) .

    Hartstikke bedankt voor deze kans en ik zit alvast te duimen hoor! haha. Al gun ik het de andere dames natuurlijk ook van harte!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Tineke,
    Wat een leuke actie! Ik zou 2 april naar den Bosch willen gaan samen met een vriendin. Dit jaar gaan we met de auto ipv met de bus...We gaan met 4
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Tineke,

    'k Was hier net ook al even voor het leuke geboortekaartje. Nu zie ik dit ook nog even. 'k Ben echt van plan om samen met mijn zus nog even naar de beurs in Zwolle te gaan. We hebben weinig scrapwinkels hier meer in de buurt helaas. Dus is dit mijn kans om even live te shoppen. Sommige dingen wil je toch graag even gezien hebben voordat je het koopt. Dus ik wil graag kans maken op één van je vrijkaartjes.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat super lief dat je dit mag weggeven, ik zou het super vinden om met mijn hobby vriendin Yvonne er een gezellige dag van te maken, en workshops te volgen om te kijken of iets echt zo leuk als je denkt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo Tineke, Ik zou heel graag naar de beurs in Zwolle gaan met mijn zusje! Echt een zussendag! Groet, Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hoi Tineke,

    we kennen elkar al een tijdje, van hobbyjournaal??? in ieder geval hier al een lange tijd... en ja vanuit België is het wel een eindje rijden, maar elk jaar opnieuw nemen we, ik en mijn kaartmaatje en werkcollega, die nu helaas door emotionele problemen niet kan werken,een dagje vrij en komen we naar deze beurs om ons helemaal te laten gaan en al het moois op ons te laten afkomen, zo maak ik en mijn maatje een dag door, waar zij haar zorgen kan vergeten en ik volop geniet...
    dus deze kaartjes zijn voor ons welkom...zouden de kers op de taart vormen
    liefs
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo Tineke,

    Elk jaar komen mijn tante en ik 2x naar de beurs in Den Bosch omdat Nederland voor ons (arme Belgen) het paradijs is.
    Om de kosten wat te drukken (het is een hele afstand) zouden vrijkaartjes erg welkom zijn.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo Tineke,
    Wat leuk dat je vrijkaartjes mag weggeven.
    Ik ben nog nooit op de knotsgekke kaartendagen geweest. Wil naar Den Bosch gaan met 1 van m'n vriendinnen.
    Dus wil graag mee doen met je "weggeefactie".
    Groetjes, Ingrid Vrijhof

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik doe mee voor mijn tante omdat zij dit echt verdient,
    Met mijn tante ben ik al twintig jaar heel goed bevriend.
    Mijn tante maakt kaarten voor het goede doel,
    Daarom geef ik haar graag dit eergevoel!
    Ze doet alles voor een ander, en heeft al veel gespaard,
    Daarom is mijn lieve tante dit presentje waard!
    Wanneer ze wint, beloof ik haar vanaf deze plek,
    Aan geld is die dag geen gebrek.
    Van mij krijgt zij ook een zakcentje mee,
    Lieve Marry, ben jij dan niet heel tevree?
    Marry kijkt graag op de blog van tante Tien,
    En heeft al veel prachtige creaties gezien!
    Daarom dus een vrijkaart voor een volger en haar nicht,
    Een knuffel van je nicht, aan het einde van dit gedicht.

    Marinda Krijgsman

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hallo Tineke.
    We hebben weer een beetje inspiratie nodig [Frosien en ik] en komen graag op de beurs in Hardenberg langs.Kunnen we ons weer vol zuigen met ideeen.
    Groetjes Akke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tineke, Akke is wat in de war, Akke heeft het over Hardenberg, maar ze bedoelt Zwolle hoor! Groetjes Frosien

      Verwijderen
  48. Wat een leuke actie dacht ik toen ik het las.
    Maar was helemaal de datum vergeten om te
    reageren. De datum verstrijkt morgen dus ik waag een kansje. Ik zou graag de vrijkaartjes willen winnen dan kan ik mijn vriendin verrassen. We roepen al een hele tijd van daar gaan we ook heen, maar steeds kan het niet doorgaan. Een vrijkaartje is een prima reden om nu wel te gaan. Veel reacties gehoord van mensen dat het zo'n ontzettend leuke beurs moet zijn. Dus wie weet.....
    Hopelijk tot kijk in Den Bosch.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Tineke
    Omdat veel beurzen vanuit West zeeuws vlaanderen te ver weg zijn, komen we niet vaak op een beurs, maar de knotsgekke kaartendagen proberen we 1x per jaar te doen.
    Ook deze keer gaan we naar Den Bosch en verheugen ons daar ontzettend op.
    Het zou dan ook heel leuk zijn deze vrijkaartjes te winnen.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi!

    Wat onwijs leuk dat je kaarten mag weggeven.

    Het lijkt me super tof om naar de beurs te gaan, samen met een goede vriendin die ook dol is op knutselen..

    Lekker samen struinen op de beurs.. verliefd worden op al die leuke spulletjes, en hier en daar die fantastisch leuke spullen in ons mandje laten glijden..

    Het liefst, gaan we naar die in Den-Bosch.

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen