maandag 20 juni 2016

Schip ahoy!

Andere jaren maakte ik voor vader- en moederdag een creatie wat kleindochter Martine aan haar papa of mama kan geven. Helaas heb ik nu verzuimd want de tijd ontbrak me....
Vorige week had ik met de vrouwen van de vrouwenvereniging een workshop bonbons maken waar ik een chocoladeplak zag liggen en heb die gekocht. 
Op de plak staat: I love papa met rode hartjes en de chocolatier schreef Martines naam er nog bij. Zo had ik toch een kadootje wat ze aan papa kon geven ;-) Ik ben alleen vergeten om een foto van haar te maken....
Dus geen vaderdagkado maar wel een kaart voor een man die ik pas al had gemaakt maar nog niet laten zien.


Het model van de kaart heb ik gemaakt met een mal, Create a card stans nr. 5, van Crealies.
Op zee vaart een schip. Op de voorgrond zijn de duinen te zien waar de vuurtoren staat en meerpaal. Aan de meerpaal ligt een anker vast.
Verder nog kokmeeuwen en een stuk scheepstouw.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1279 Tiny's ocean set
Creatables: LR0231 Vuurtoren, LR0232 Anker, LR0416 Tiny's tall ship, LR0418 Ropes
Paper bloc: PK9133 Nautical
Clear stamp: TC0838 Tiny's border - surf, TC0840 Tiny's border - dunes
Diamond gems: JU0932 clear

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

Bij Dream Valley werd mijn huwelijkskaart als winnaar gekozen.


Superleuk weer!

23 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, Tineke.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer super mooi Tineke!!
    Heel leuk dat je wat hebt gewonnen.
    De trouwkaart was ook super mooi.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mannenkaart heb je gemaakt Tineke. Je hebt terecht gewonnen met je huwelijks kaart! Gefeliciteerd.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart Tineke de golven van de zee de duinen op de voorgrond en
    prachtig schip!en andere strand details...jij bent er een kei in om zulke mooie kaartjes te maken!!! En tercht dat je een prijs had met je mooie vlinder kaart...Gefeliciteerd!! Ennuh een mooie reep chocolade is ook heerlijk!!!
    Dankjewel voor je mooie inzending naar Scr@p-Cards Challenge
    Liefss van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je mooie kaart,
    Hij is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je mooie kaart,
    Hij is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je mooie kaart,
    Hij is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous male card. Love the fold and you have added so many beautiful elements. A truly amazing card. Thanks for sharing at Crafty Cardmakers.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige mannenkaart Tineke,
    leuk hoe je de golven en het strand hebt gemaakt, mooi schip..
    Gelukkig had je toch nog iets om Martine te laten geven, tja..je kunt niet alles..
    Fijn dat je weer in de prijzen viel..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag hem al voorbij zeilen op Facebook. Maar ik dacht, ik vaar hier naar toe om je te vertellen dat ik hem prachtig vind!!!

    Dank je wel voor je deelname bij K&K.

    XX Monique
    DT K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een schitterende mannenkaart Tineke....zo leuk die mooie zeilboot erop...en ook de andere stansjes passen er perfect bij...TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, Tineke! Geweldige details en erg mooi zoals je de zee hebt gedaan. Van harte met je eerste plaats met die mooie kaart! Martines papa was met dit cadeautje ook vast blij en snapt dat oma ook niet alle tijd heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie maritieme kaart weer hoor en gefeliciteerd met je 1e plaats! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wooow, eine wunderschöne KArte.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend mooi!
    En chocolade doet het natuurlijk ook altijd goed!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een supermooi kaartje weer!!! Dat nautische thema daar ben je echt goed in.
    Fijne week!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik moet in herhaling vallen Tineke ...
    Jij maakt altijd schitterende kaarten ...
    Fantastisch jij de winnaar bent ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart. Mooi zijn de nieuwe materialen van MD.
    Leuk dat je gewonnen hebt.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. love the scene you have created here. Thank you for sharing it with us at Crafty Cardmakers.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Tineke, de nautilus stijl doet het altijd goed bij mannen. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful card! Love the maritime scenery you created here:-)
    Thanks so much for joining us at Kreativ Scrapping for our summer challenge.
    Best wishes from DT Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen