dinsdag 12 juli 2016

In het bos...

Het is erg stil op mijn blog. Ik kreeg ook al vragen via de mail of alles wel goed was omdat er weinig nieuws geplaatst wordt....
Het lijkt wel of ik niet bezig ben maar dat is schijn... Even wat opdrachten en DT-werk voor diverse blogs wat binnenkort geplaatst wordt.

Jullie hebben vast al gezien dat er een onwijs gave mal voor een boxkaart is uitgekomen van Marianne Design. Je kunt er schitterende kijkdooskaartjes mee maken!
Ook ik heb er al een kaart mee gemaakt voor de spotlight op het Marianne Design blog.



Wil je weten welke materialen ik heb gebruikt? 
Dit kun je vinden op het Marianne Design blog. Daar vind je trouwens ook de voorbeelden van de andere design leden.


Het leuke is dat je deze gewoon met de post kunt versturen want hij kan helemaal plat.

Heb je mijn bericht al gezien dat je vrijkaarten kunt winnen voor jezelf en nog een persoon? Wil je meedoen, kijk dan naar het bericht hieronder. 

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooi doorkijkje! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt met de boxmal
    Die is inderdaad heel gaaf!
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, soms heb je het gewoon druk en heb je andere prioriteiten, heel begrijpelijk hoor. Dit is trouwens een wel weer een onwijs mooie creatie, jij bent echt een heel goede ambassadrice voor MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend tafereeltje, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had niet verwacht dat jij stil zou hebben gezeten.
    Volgens mij ben je altijd wel lekker bezig!
    Deze had ik natuurlijk al bewonderd op het MD inspiratie blog.
    Prachtig tafereeltje zo in die boxcard!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dolle dierenboel...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bijzonder mooie kaart Tineke!!
    Heel apart gemaakt met de boxmal .
    Weer heel wat op de zien ,een plaatje.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tineke,
    Ik had hem al gezien bij MD. Hij is echt supergaaf geworden. En leuk dat hij ook plat kan en je hem gewoon kan versturen. 'k Ben errug benieuwd wat je nu allemaal aan het maken bent.
    Fijne week!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi deze creatie Tineke....wat een schitterende details er allemaal op...
    zoooooo een gaaf modelletje ook...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig al die dieren in het bos!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke wat een enige kijkdoos. weer super de sup gemaakt. Top! OP dit moment zelf ook nioet zo actief met de kaarten we hebben in juni vakantie gehad en daarna direct door bij het klussen bij mijn moeder ze gaat verhuizen naar een aanleunwonig. Zaterdag gaan de laatste spullen over en dan gaat ze zelf ook mee. Een hele haal. Maar wel blij. Morgen even relaxen en dan komt mijn moeder hier en dan gaan we met de kaarten bezig. Heb er wel zin in. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen