maandag 21 november 2016

Proost!

Gisteren is op het HobbyVision Teamblog een nieuwe challenge gestart met als thema: Happy New Year. Het eerste wat in me opkwam bij dit thema was de champagnefles van Dutch Doobadoo. 
Ik ging er begin vorige week mee aan de slag. Zaterdagavond kwamen we erachter dat ik niet de enige was die aan de champagnefles dacht.... 
Maar liefst 3 van de 4 voorbeelden uit het thema dacht hetzelfde.... 😏 Misschien kunnen jullie nog iets anders verzinnen?


De champagnefles kleedde ik aan met designpapier "Home for the Holidays" van Maja Design.
De randen van het kraft en designpapier bewerkte ik met gesso van Dutch Doobadoo.
Op het grote etiket stempelde ik een tekst met 2 champagneglazen erbij.
Met de grote cijfers zette ik het volgende jaar erop.
Om de hals nog een paar labels met "proost!". En nog een ronde stempel op het kleine etiket.
De teksten stempelde ik met Versamark en verhitte het met embossingpoeder.
Onderaan plakte ik nog wat enamel dots als bubbels.

Gebruikte materiaal Marianne Design:
Creatable: LR0237 Champagne glas
Collectable: COL1418 Elegant numbers
CS0979 Kerst, winter en nieuwjaarswensen
Enamel dots: PL4511 Cold as ice

2 opmerkingen:

  1. Jullie zijn wel eensgezind hoor binnen het designteam van HV. Geweldig dat er 4 champagneflessen gemaakt zijn als voorbeeld, en ieder toch weer zo anders! Eerlijk gezegd denk ik dat er nog wel meer flessen gelinkt zullen worden ;-)
    Ik heb met plezier de foto's bekeken van de verkoping. Wat had je een goed gevulde kraam Tineke, super leuk dat er ook zoveel verkocht is!
    Fijne avond toegewenst,

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen