woensdag 15 februari 2017

Bloemenzee

Vandaag begint een nieuwe challenge op het blog van Marianne Design Divas. De 1e helft van deze maand is alweer voorbij.
We willen graag bloemen op je kaart/creatie zien.
Mijn voorbeeld is deze:


Ik maakte een tuinkaartje met de Card art Window 3 van Dutch Doobadoo. De luikjes heb ik niet helemaal opengesneden. Nu lijken het net van die louvre deurtjes.
Het designpapier komt uit paper bloc "Country Flowers". De randjes ervan heb ik ingesmeerd met gesso van Dutch Doobadoo.
Achter het raam heb ik een fleurig plaatje geplakt.
Met wat takjes vol bloemetjes, een buxus in pot, gieter en vlinders heb ik de "muurtjes" opgefleurd.
Bovenaan zit nog de prachtige border met plakparels.
De parels op bloemetjes en vlinders heb ik gemaakt met de parelpen van Dutch Doobadoo.
Als laatste nog een tekst gestempeld.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1303 Topiary set, CR1354 Punch die - Butterflies, CR1394 Punch die - Flower garden, CR1396 Vines
Creatables: LR0260 Wheelbarrow and can, LR0454 Anja's butterfly, LR0455 Classic border
Paper bloc: PK9144 Country Flowers
Knipvel: EWK1248 Country Flowers
Clear stamp: PL1523 Project NL - Bloemen
Plakparels: JU0937 light pink & pink

8 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Tineke, heerlijk dat gepriegel met al die kleine bloemetjes.

    liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart weer Tineke!
    Erg leuk met de deurtjes zo .
    Hoe verzin je het weer?
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige voorjaarskaart Tineke, ik kan de lente haast ruiken ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooo wat een beeldig kaartje Tineke...daar is al echt de lente op te bewonderen....SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorjaarskaart Tineke! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen