maandag 1 november 2010

Kerstkaartjes

'k Heb weer een paar kerstkaarten af. De potloden mochten weer voor de dag komen... blijft toch wel heerlijk om te doen.


Voor dit kaartje heb ik het ~Snow much fun~ van Three bugs in a rug gebruikt. De tekst is een sticker wat bij het papier hoort. Verder nog een paar sneeuwsterren en plakparels erbij geplakt. En sneeuw gemaakt met liquid applique en de heattool.


Diverse kaartjes had ik al gezien met het schitterende papier ~Winter Joy~ van Bo Bunny maar toen ik erom ging, was het al uitverkocht bij Marlous. Zaterdag was ik bij haar in de winkel (omdat er nog een paar (bestelde) verjaardagskadootjes lagen te wachten) en wat zag mijn oog? Juist, dit papier!
Daar moest toch echt een kaartje mee gemaakt worden. Voor de verandering weer eens een magnoliaatje gekleurd. Verder niet zoveel frutsels gebruikt omdat het papier al mooi is. Alleen een bloem, roosje, parelkoord en een paar plaksterretjes.
De onderkaart lijkt blauw maar is paars. Ik kreeg het niet beter op de kiek...

Bedankt voor jullie reacties op het melkpakje. Ze was er erg blij mee. Haar moeder heeft alvast gezegd dat ze in mei jarig is...

Groetjes, Tineke

18 opmerkingen:

  1. Wat een schotterende kaartjes, ik moet er ook nog wel een stelletje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww geweldige kaarten weer Tineke en wat een leuke stempel van magnolia zeg, heb ik nog nooit gezien...
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten, ik heb eens goed gekeken hoe bij jou de sneeuw eruit zag, dat is erg mooi, alleen verkopen ze dat niet bij ons. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze beide erg mooi, leuke pinquin stempel zeg, ben gek op pinquins, mooi gekleurd en ja het papier is zeker prachtig.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie kaarten!
    Mooie kleurcombinaties!

    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    wat zijn je kaartjes weer mooi Tineke!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Boffen dat je dat papier toch nog kon krijgen!
    Prachtige kaartjes, Tineke!



    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaarten weer Tineke,
    je gaat lekker met de kerstkaarten en ja...het papier van Bo bunny is prachtig, dat kan je zeker niet laten liggen.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn gave kaarten geworden Tineke! En ook zo mooi ingekleurd!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaartjes Tineke
    en prachtig kleurwerk!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaartjes weer Tineke.
    Het papier van Bo Bunny is echt mooi!
    Ik ga vamniddag naar Doorn en eens kijken of ik het ook kan scoren :)

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke winterse kartjes heb je gemaakt, prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toppie kaartjes heb je weer gemaakt Tinus! Je hebt gewoon weer echt de smaak te pakken hè ;)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaarten Tineke,leuke stempels,weer zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn allebei prachtig maar de bovenste vind ik echt heel erg mooi!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaartjes zijn weer prachtig Tineke!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kerstkaarten heb je gemaakt Tineke en wat fijn dat je dat papier nog kon krijgen in de winkel.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen