dinsdag 13 september 2011

Season's Greeting

En ja hoor...daar is ze weer met een kerstkaart! Sorry hoor maar ik kan er even geen genoeg van krijgen. En je kunt ze maar beter af hebben. Hoef ik tenminste geen overuren te draaien eind van het jaar... Misschien geef ik de inspiratie wel door ;-)


Voor deze kaart heb ik het Maja papier ~Gammadags Jul~ weer tevoorschijn gehaald. 't Blijft toch mooi om de traditionele kerstkleuren te gebruiken al hou ik ook van de blauwe tinten.
De kerststerren weer van creatable ~mini poinsettia~ gebruikt met in het "hart" een paar besjes van Magnolia die ik uit elkaar heb gehaald. De hulstblaadjes heb ik overgetrokken van een stansje wat ik ooit eens van iemand gekregen heb. Ik meen dat het van Quickutz was...?
Bij Neline zag ik hoe leuk het is om gaas te verwerken op je kaart. Nu verbandgaasjes heb ik ook nog wel liggen dus een stukje gebruikt.
Het plaatje is gestanst met nestabilitie ~labels eleven~.
De tekst is een stempel van een sheet waar ik de naam niet van weet. (Het is het enige sheet waar geen verpakking meer om zit...)


Het plaatje heb ik voor jullie er weer bij gezet. Uit de reacties op mijn blog maar ook via de mail blijkt dat jullie het fijn vinden. En daar doe ik het tenslotte voor. Bedankt!!

25 opmerkingen:

  1. Kom maar op met die kerstkaartjes, ze zijn net als deze schitterend. Dank je wel voor het plaatje, ik ben er idd errug blij mee. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kerstkaart, heel mooi van kleur, lief prentje en mooie bloemen heb je erbij gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer zo'n bjoetie erbij! Prachtig plaatje met heel mooi papier gecombineerd.
    Leuk het gaas erachter.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke,

    Heel mooi inderdaad die kleuren, het is ook weer mooi op elkaar afgestemd, wat al een hele kunst is!
    Wat een idee met dat gaas, leuk hoor.
    We zijn zeker weer blij met het plaatje!

    Fijne avond nog.

    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi tineke
    en weer zo prachtkaart,ja ik vind die ouderwetse warme kerstkleuren ook prachtig en groot gelijk dat je nu al bezig bent met de kerstkaarten anders word het zo gehaast:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterend kaartje en bedankt voor je plaatje heb hem meegenomen grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje heb het plaatje opgeslagen.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kerstkaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt
    groetjes frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige vintage kerstkaart met heel mooi papier en mooie afbeelding. Die neem ik meteen mee. Bedankt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer zo'n schitterend kaartje, super!!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Tineke, en de rest ook wat ik op je blog heb gezien en heb me dan ook aangemeld als volger.

    Fijne avond,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke

    Het is een prachtig mooi kaartje.
    Echt schitterend mooi gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi traditioneel kerstkaartje!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van dit soort kasrten mag je er nog wel 100 laten zien want deze valt ook weer inde categorie prachtig. Mooi papier en erg mooi aangekleed.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jemig Tineke, alweer zo'n prachtige kaart, je gaat lekker zeg :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wooww Tineke, deze is ook weer zooooo mooi!!! En je hebt groot gelijk hoor, je kan ze maar klaar hebben!!! Bedankt weer voor het plaatje!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Tineke,wat een prachtig kaartje.
    Lief plaatje en bedankt weer voor het achterlaten van alle plaatjes ik vind het super lief.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Tineke
    wat een geweldig mooi kerstkaartje!
    Lief plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat gaas is er inderdaad heel leuk op! Mooie en nostalgische kaart, Tineke!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Tinus, super gaaf vind ik deze ook weer! Enne bedankt voor het mooie plaatje heb hem weer meegenomen.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wowww hij is schitterend geworden Tineke!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lekker doorgaan hoor, je kerstkaartjes zijn prachtig!

    Liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is weer schitterend Tineke!
    Je hebt idd lekker de gang er in.
    En dank je wel voor het plaatje!
    Komt bij de verzameling :)
    Groetjs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou, hier kan ik geen genoeg van krijgen hoor! Je hebt er de gang weer inzitten met je kerstkaarten en het zijn stuk voor stuk "plaatjes". Bedankt voor het delen van dit mooie plaatje.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen