vrijdag 28 oktober 2011

Schaatsen

Weer een winterkaartje gemaakt met een nostalgisch plaatje van een schaatsend paar. Als we een winter krijgen zoals vorig jaar kan er ook weer geschaatst worden. Maar als het aan mij ligt, duurt dat nog wel even...;-)


Het papier van deze winterkaart is uit een paperpad ~Market Street~ van My Mind's Eye Lost & Found. Het zijn zulke leuke blokjes met schitterend papier. De swirl is ~leaf & swirl~ van Magnolia en de kerststerren zijn met een creatable ~mini poinsettia~ gemaakt.
In de kersterren een plaksterretje van MD en nog een paar parels. De parels komen een beetje blauwig over door het (zon)licht maar ze zijn groenig.

Ik ga m'n spullen bij elkaar zoeken voor de clubdag van Freubelen morgen. Als beheerster heb ik ook een voorbeeld gemaakt wat ik morgen hoop te laten zien.
Een fijne avond allemaal!



24 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi kaartje en ik vind het een hele
    leuke sketch ik heb hem opgeslagen om eens te maken als
    je dat niet erg vind. Heel veel plezier morgen en ben
    benieuwd naar je creatie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Tineke, mooi kleurtje en weer zo,n o zo lief plaatje.
    Een hele fijne dag gewenst morgen.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig plaatje . . . ik heb hem opgeslagen. Je kaart heeft prachtige zachtige kleuren . . . . mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje Tineke, en bedankt dat je volger wilt worden.
    Gezellige dag morgen.

    fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tineke,

    Wat een lieve mooie kaart. heb het plaatje opgeslagen mijn vriendin is gek op deze plaatjes.
    Veel plezier morgen.
    Leuk dat je met mijn Candy mee doet lief van je.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig mooi kaartje TINEKE.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart Tineke en van mij mag de winter ook nog wel even wegblijven!
    Heel veel plezier morgen bij de clubdag!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Tineke!
    Looove your work! Many great details on your cards - me liiike!

    Hugs, Gry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig kaartje weer Tineke, het plaatje past ook weer zoooo goed bij het papier. Helemaal supers.
    Veel plezier morgen;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke winterkaart en mooie LO. Je hebt een prachtig plaatje gebruikt, bedankt voor het delen.
    Heel veel plezier morgen bij de clubdag.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend kaartje weer Tineke!!! Het plaatje past zo super bij het papier, toppie!!
    Veel plezier morgen.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi kaartje is dit weer Tineke, lief prentje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje!
    Alles weer helemaal op elkaar afgestemd!!
    Hele gezellige dag morgen!!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Nostalgisch kaartje, heb dan ook het mooi plaatje mee genomen, dankje wel!

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh tien wat heb je weer eenplaatje van een kaart gemaakt en veel plezier vandaag bij freubelen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tineke
    wat een super lief kaartje!!!
    bedankt voor het plaatje, ik heb hem opgeslagen
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie zachte kleurtjes op je prachtige kaart! Lief plaatje, van mij mag dat schaatsen inderdaad ook wel even wachten nog.

    Fijn weekend! Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje weer Tineke!!! Plaatje past weer perfect bij het papier, mooi hoor!!!
    Hele gezellige dag vandaag maar dat gaat vast en zeker lukken!!
    Fijn weekend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supergaaf dit winters kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart Tineke, ik hoop dat je vandaag een hele mooie dag hebt. Vandaag was er verkoop van de v.v. daar ben ik vanmorgen geweest, het was erg druk. `k Ben benieuwd wat er binnenkort op je blog staat. groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi tineke
    weer een pracht van een kaart in deze nostalgische stijl!erg mooie kleuren en dank je voor het leuke plaatje
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart Tineke,lief dat plaatje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een geweldig plaatje zeg en je kaart is schitterend!
    liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen