woensdag 5 september 2012

Nog een rompertje en bloemen

Nogmaals laat ik jullie een rompertje zien.
In het gezin waar ik werk, is een kleine op komst. 
Het wordt het 3e kindje.
Om met hen mee te leven in de zwangerschap heb ik dit rompertje gemaakt en vanmorgen gegeven.
Ze was er helemaal weg van. 
Het papier komt uit de "oude" doos en is van Kaiser craft.
De tekst gestempeld op een nestie en verder versierd met lint en parels.

Ook laat ik nog 2 bloemenkaarten van de demo zien.
Papier is van Pion Design.
Het "rozenkant" is gemaakt met een creatable.
Bloemen en blaadjes zijn craftable en creatable.
Een tekst gemaakt in Word en op het label geprint. 
Voor deze kaart heb ik papier van Maja Design gebruikt.
Bloemen zijn van Tim Holtz, blaadjes en vierkant van MD.

22 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaartjes
    Prachtig al die bloemen.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig Rompertje heb je weer gemaakt Tineke, ook je kaarten zijn erg mooi

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi tineke
    wat ben je toch een bezig bijtje:-))met je geweldige creatie's
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je toch mooie dingen, helemaal mijn smaak. Super!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat gaaf weer ik vind dat rompertje helemaal tegek

    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke

    Het word een beetje ééntonig misschien maar ik vind het weer zoooo mooi allemaal, ook die uit je vorige post.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaartjes en het rompertje is weer zoooooooo schattig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een paar leuke kaarten en rompertje heb je weer gemaakt. Leuk gedaan hoor> Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tineke het is elke weer een verassing bij jouw creaties prachtig zijn de bloemen en het rompertje is ook zo'n schatje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaarten Tineke,lief die plaatjes,mooi papier.
    En wat een lief rompertje zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jouw rompertjes zijn supermooi!

    Mag ik je vragen hoe groot zo'n rompertje eigenlijk is?

    ook je demokaarten zijn weer helemaal geslaagd!

    Tineke , steeds welkom op mijn nieuwe blog

    groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer zo'n leuk rompertje.
    De bloemenkaarten zijn ook weer heel mooi.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach wat een lief en mooi rompertje en je kaartjes ook weer zo top.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Tineke
    Het is te begrijpen dat de mensen blij waren .Het was ook heel mooi .
    De bloemen kaarten zijn ook heel
    apart,vooral de rozen kaart vond
    ik schitterend .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Woowww allemaal even mooi!!! Kan me voorstellen dat die mevrouw heel blij was met het rompertje, wat is ie lief!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief rompertje en wat een schitterende bloemenkaarten voor de demo!!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze zijn ook weer heel mooi!
    Vooral de middelste is een plaatje!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. je rompertje is erg leuk.
    De kaartjes zijn ook prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Tineke, gefeliciteerd met de verjaardag van Jacqueline.
    De heren kaarten zijn weer zo leuk. Het is idd ook mijn ding niet om herenkaarten te maken.
    Ik reageer ff hier omdat je kaarten niet te zien zijn op je blog maar wel in mijn google reader, dus vandaar.
    Fijne dag nog verder en sterkte met de benen!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alle creaties zijn stuk voor stuk weer prachtig.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat weer een schattig rompertje Tineke.
    Evenals Je beiden kaarten,wat zijn ze prachtig mooi.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. thank you for sharing your interesting and helpful information :)
    please, visit my web:
    Ace Maxs

    BeantwoordenVerwijderen