vrijdag 2 augustus 2013

Kalenders

Wat een zomerweer is het! 
Van de meesten mag het wel een paar graden minder maar laten we maar niet mopperen want we hebben lang genoeg geklaagd over het koude voorjaar en begin van de zomer.
Het is zelfs voor freubelen eigenlijk te warm maar toch ben ik in slow-motion-stand nog steeds bezig.
Er vroeg iemand of ik 3 kalenders in de gewenste kleuren wilde maken. Een vriendin van haar wilde voor haar verjaardag graag een kalender en verder niets. 
De kalenders zijn ook al opgehaald en goedgekeurd ;-)
Deze is gemaakt met papier uit paperpad ~Country Boutique~ van Fancy Pants Design.
Bloemen (CR1201) en blaadjes, takjes (LR0192 en LR0227) zijn van MD.
Alle 3 de vintageplaatjes zijn van Gerda's Hobbyshop. 
Deze kalender heb ik gemaakt met ~Vintage Spring Basic~ van Maja Design. 
En deze is gemaakt met ~Life in the Country~ van Maja Design.
De overige maanden zitten in een vakje achterop de kalender.
Bij de andere kalenders ziet het er hetzelfde uit. 
Nog even met z'n drietjes bij elkaar...

Deze kalenders wil ik mee laten doen bij de challenges:
* WLVC: 1 of meer vlinders
* Live & Love crafts: warm of cool colours 

33 opmerkingen:

  1. Wat prachtig gemaakt Tineke. Super mooi meid. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,
    we hebben idd zo lang op mooi weer moeten wachten, prima dit!
    En normaal maak je één zo'n creatie, maar jij meteen weer drie!!! wat een werk. Geweldig hoe ze toch door andere kleuren te gebruiken er ook anders uitzien! Je krijg van mij een 10 met een griffel!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze weer mooi, jij bent echt een kei in het maken van deze kalenders! Ken je de patroontjes inmiddels al uit je hoofd?
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke,
    Ze zijn prachtig gemaakt, wat een productie ook 3 tegelijk, leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kalenders zeg !!
    Het ziet er bewerkelijk uit, maar erg leuk.
    Waar heb je dat patroon vandaan ?

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend ik vind het toppertjes
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben je mal, we mopperen niet...het mag van mij wel wat koeler, hahaha! Prachtig weer voor vakantiegangers Tineke! Je kalenders zijn weer prachtig gedaan, ik weet uit ervaring hoe mooi je ze maakt dus dat zal de opdrachtgever ook zo ervaren! Het zijn weer stuk voor stuk beauty's!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat prachtig, heel mooi,groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat gaaf weer Tineke staat nog steeds op mijn beruchte lijstje "nog te maken" LOL, schitterend zijn ze!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke. Ze zijn weer prachtig geworden je kalenders. De plaatjes zijn prachtig van Gerda. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi, wat mooi , wat mooi. Ze zijn prachtig, het zijn wel èèn van je creaties die je het meest gemaakt hebt. Ja dat bericht van mijn schoonmoeder is volgende week 2 jaar geleden. Wonderlijk dat het zo gaat, maar het gaat wel met ups en downs. Met veel liefde gaan we verder meer kunnen we haar niet geven. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze erg mooi, wil het ook es een keer proberen te maken. Maar mijn lijstje van nog te maken word zoooo lang!
    Dapper hoor, met dit weer nog aan de freubel! Mij lukt dat nooit, maar toch geniet ik wel erg van de zon, heerlijk na al die regen!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow! Gorgeous calendars!
    Have a wonderful weekend.
    Hugs, Berit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie kalenders heb je weer gemaakt Tineke, echt heel mooi.
    Van mij krijg je ook een tien,ze zien er perfect uit.Daar zullen de op
    drachtgevers wel blij mee zijn.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Tineke,

    Wat een schitterende kalenders, de ontvangers zullen er superblij mee zijn.

    Fijn weekend en groetjes,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauuuuuw wat zijn ze weer super mooi geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn stuk voor stuk prachtig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een schitterende creaties!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooie kalenders
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind ze alledrie prachtig en niet kiezen welke mijn favoriet is :) Het blijven leuke modelletjes deze kalenders! Fijn weekend!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kalenders heb je gemaakt, staat bij mij al heel lang op mijn to do lijstje, maar komt er gewoon niet van,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat blijven dit toch ontzettend leuke kalenders. Ik blijf er fan van

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat zijn je kalenders super zeg!.
    wat een leuk idee om ook zo iets te maken.
    ook je vorige kaart is erg mooi en prachtig van opbouw.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ze blijven leuk die kalenders!
    Groeten Geertje Nieuwdorp

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat zijn je kalenders super zeg!.
    wat een leuk idee om ook zo iets te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Tineke
    wat een gave kalenders zeg. als die niet goed waren nou dan weet ik her niet meer hoor.
    ik ben een van die mensen die dus niet tegen de warmte kunnen en veel dus ziek op bed lig.
    maar ja het is niet anders. nu met een airco in de slaap kamer lukt het aardig .maar daar buiten moe tik dan niet komen.
    bedankt voor je leuke reactie op mijn kaart
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw...wat leuke kalenders, stuk voor stuk prachtige kleuren.
    Ook bij mij staan ze op het lijstje om dit nog eens te maken, maar wanneer???
    Ik weet niet eens meer waar het patroon in stond.
    Maar dezen zien er weer heel erg schattig uit.

    Groetjes Sippie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kalenders Tineke, supermooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ze blijven inderdaad mooi, 't lijkt me een heel werk maar de ontvangers zullen er zeker van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Tinek

    Wauw wat een mooie kalenders zijn het geworden zeg :)
    En wat een super plaatjes
    Groetjes en nog een fijne dag Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig mooie kalenders !!!
    Wat een leuk idee :)

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hey Tineke :) Stoping by to say thank you for joining in on the LLC challenge this month. LOVE these calendars, the are a true master piece... wish I could understand your language, so I could learn how you did this ;) Id love to try it out my self! Please stop by my blog if you dont mind sharing.
    Hugs Elin.

    BeantwoordenVerwijderen