zaterdag 5 juli 2014

Schip ahoy

Daar kom ik weer met een maritieme creatie.... 
Gisteren werd een neef van ons 16 jaar die we geld gaven. Voor hem maakte ik een envelopje met tag m.b.v. de envelopmal van Dutch Doobadoo. 
De vouwlijnen rilde ik met de Scor-pal.
Omdat hij een eigen bootje heeft, printte ik een plaatje met een zeilboot (internet) af.
De gebruikte mallen van MD zijn: vuurtoren (LR0231), schelpen (LR0230), zeester (LR0232), meerpaal en zeemeeuw (CR1279) en golfrand (CR1276).
De wolk en zeewier zijn van Memorybox en het kippengaas van MFT.
De tekst is van de Boekenvoordeel. 
De tag uit het envelopje.
Ook hierop een zeetafereeltje gemaakt met verschillende stansen die hierboven beschreven staan.
De reddingsboei is uit een vintageplaatje geknipt die ik ook op internet vond. 
De tag nog even apart.
Bovenaan een strik met een charm eraan bevestigd.
De papiertjes zijn digitale van Nitwit.

Deze envelop wil ik mee laten doen bij:
* Deep Ocean: add a sentiment
* StampARTic: zomer
* Scor-pal: kleuren van je land (rood/wit/blauw)
* Sugar Creek Hollow: It's charming
* Creative Card Crew: jongens/man
* Crafty Ribbons: anything goes with ribbon 

Met mijn naaiatelier werd ik de winnares van de top-3 bij Duymelot Design.

42 opmerkingen:

  1. Wauwww Tineke wat mooi
    ik ben gek op dit soort kaartjes

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik benijd je om het maken van mannencreaties...wat een schitterende enveloppe weer!!! Complimenten...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke,
    Zijn ook zo leuk om te gebruiken die flopjes van Dutch D.D. Wat gaaf is het weer, perfect voor een jongen die 16 wordt, met evengoed een stoere touch! prachtig al die strand malletjes! Heeeeeeeeeeeel mooi creabea.
    En van harte Gefeli met je top 3 bij Duymelot...had eigenlijk 1 moeten zijn...maar ja de random hè! moet je net geluk mee hebben. Geniet van de voetbal als je kijkt en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt de tag Tineke.
    Wat een prachtige malletjes zijn het,
    Daar zal je neef blij mee zijn.
    Gefeliciteerd met de top 3 van Duymelot.
    Een goede zondag .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig deze mooie tag zo leuk deze mallen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig dat je met je naaiatelier gewonnen hebt, zo leuk. Dat is toch de slagroom op het ijsje om het zomaar te zeggen. Deze nieuwe creatie is ook weer prachtig, tot in de puntjes verzorgd.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig en persoonlijk cadeau! Heel mooi en op deze manier is het krijgen van een envelop al een feestje! :-)
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Tineke een cadeauenvelop in deze rood/wit/blauw marinestijl.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook dit is weer een schitterende creatie. Knap gedaan!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke,
    Ook deze maritieme creatie is weer super, leuke envelop en tag met een erg leuk takje..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke, ik had het gezien hoor. ;-)
    Je vorige had ik nog niet gezien, heb het ook erg druk nu en warm geweest. Maar ik kijk wel een aantal keren per dag naar al het moois wat voorbij komt.
    Deze is weer erg prachtig!!! Ook je vorige. Zo leuk model!
    De kleuren die je steeds gebruik, ja super mooi!
    Gefeliciteerd met je winnende creatie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful nautical card, even my hubby who sails on the lake here, loves it. I have now joined your wonderful blog to see what other inspirational goodies you make, love what I have seen and you are very talented....xxx
    ♥aNNieThe Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig flopje weer, leuk gemaakt met de tag, zit die erbij? Of maak je die er zelf bij?
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gemaakt Tineke. Leuk hè, dat zee thema.
    Groetjes lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig mooie creatie heb je weer gemaakt Tineke, alles is weer even goed bij elkaar gezocht. Het is echt prachtig geworden!
    Wat leuk dat je hebt gewonnen met je naaiatelier bij Duymelot Design, gefeliciteerd!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tineke, Wat ben je weer druk geweest met al die kaarten! Wat ziet het er schitterend uit!
    Heel erg bedankt voor je prachtige kaart die ik gisteren gekregen heb! ook zo een leuke strandkaart! Ze zijn wel heel leuk al die mallen, ik heb ze (nog) niet, in de zomer maak ik bijna niets, en in de winter pak je toch weer iets anders. Maar heel leuk dat je aan me gedacht heb! Heel erg bedankt hoor. Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Tineke.
    daar ben ik weer na wat hectische weken van ziekenhuis etc...
    wat een prachtige kaarten en creaties heb je in de tussentijd gemaakt.
    ook deze maritime kaart is super en gefeliciteerd dat je hebt gewonnen bij Duymelot.
    fijn weekend en liefs van An.
    ps, ik heb op de boerenmarkt goed verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw Tineke wat een mooie creatie is dit zeg, ik ben gek op dit soort dingetjes :D
    lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige tag-kaart Tineke, heerlijk, dat rood-wit-blauw, die kleuren horen helemaal bij het water! Proficiat met je schitterende naaiatelier, zeer terecht gewonnen! Heel erg leuk dat je me gaat volgen, dank je wel. Blijkt dat ik al volgster bij jou was, alleen zag ik jou nooit in mijn leeslijst omdat ik jouw blog nog niet had aangemeld bij Bloglovin' (en nu dus wel ;-) Hopelijk zien we nog veeeeeel meer van elkaars werk! Geniet van je zondag, groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke creatie weer Tineke!!! en gefeliciteerd met je top 3! terecht verdiend!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Niet gek dat je daarmee won! Van harte! En wat een mooie kaart, dat gaas vind ik zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. als eerste van harte gefeliciteerd en je bent echt een terechte winnaar zo mooi en veel werk!
    en je tabkaart voor het neefje ziet er geweldig en gaaf uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk idee om zo geld te geven Tineke. Een leuk tag in een mooie houder, en dan ook nog helemaal in het thema wat de ontvanger leuk vindt. Leuk hè, dat maritieme allemaal, ik hou er ook wel van, ik heb toevallig afgelopen week ook van alles op mijn blog geplaatst in deze sfeer. Leuk dat je mee doet met de challenge van Knutsels & Kadootjes, met het thema zomer. Fijne zondag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig Tineke! Dat doe je goed van die kado zakjes maken! En weer in deze schitterende maritieme stijl!
    Past toch helemaal perfect bij een jongen van deze leeftijd!
    Top!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  25. SCHITTEREND Tineke!! Ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen..alles erop en eraan is zo mooo! Echt te gek! En gefeliciteerd met je eerste plaats :) ik had niet anders gedacht.

    Fijne zondag en lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Tineke, wat een supermooie maritiem tag. Wat heb je weer leuke details gemaakt. Het plaatje is ook prachtig. Ik ben er helemaal weg van. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Tineke,
    dik verdiend hoor je eerste prijs
    en je kaartje is prachtig !!
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige creatie, ben jaloers op je neefje die zoiets moois krijgt!! echt superprachtig!
    groeetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit is heel mooi gemaakt, prachtig die mooie tag erin.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtig kado envelopje Tineke!
    Ook het geprinte plaatje vind ik heel leuk.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel mooi Tineke, je maritieme kaarten en ook deze tag vind ik altijd zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ha Tineke, alweer zo'n gave creatie voor onze challenge! Ik vind hem superzzzzzz.
    Dank je wel dat je meedoet voor de 2e keer aan onze challenge van Knutsels en Kadootjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. What a fabulous project. Love all the die cuts and the shells. Thank you for joining in with our current challenge at Crafty Ribbons.
    hugs
    Dawn Crafty Ribbons DT xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. What a fabulous tag envelope! I love the theme and all the accents make for so much gorgeousness to see! Thanks for joining in our "Colors of Your Country/Patriotic" theme at Scor-Pal this month and Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Tineke, vanuit Duitsland maak ik even een rondje blogs en ik zie jouw prachtige mannencreatie bij SGH dus ik kom hem even van dichtbij bewonderen. Heel gaaf gedaan weer en het is heerlijk dat er zoveel leuke spulletjes zijn om ook voor een man iets leuks te kunnen maken. Heel gaaf gedaan en leuk dat je er weer bij bent bij Sugar Creek Hollow.
    groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Geweldig gave kaart Tineke! Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Another fabulous project. I love this.
    Thanks for playing along with us at Creative Card Crew!
    ~ Crystal (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wonderful work. So many beautiful details. Thakns for joining our challenge at Creative Card Crew!
    Have a nice weekend
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wonderful project thanks for joining us at Creative Card Crew with Masculine challenge hugs Tania (DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. A really beautiful tag project Tineke! Love the way you used and embellished the vintage image~ lovely! Thanks for joining us at Sugar Creek Hollow. (hugs), Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mooie kaart !!
    Leuk voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Priscilla
    Creatieve Zebra

    BeantwoordenVerwijderen