zaterdag 26 juli 2014

Vrolijke groetjes

Gisteren was het wat minder mooi weer dan we gewend waren van de afgelopen tijd.
Maar het kon even heerlijk doorwaaien en vandaag hebben we toch weer lekker weer gehad met flink wat zonneschijn.
Ze geven wel wat minder warm weer op maar dat vind ik het even niet erg want ik moet nog een opdracht voor MD afwerken. Door het mooie weer heb ik het even voor me uitgeschoven.....
Een tijdje geleden mocht ik 5 strandkaarten maken met de strandproducten van Marianne Design voor Hobby Handig. Inmiddels is nr. 180 al een poosje uit en ligt allang in de winkel.
Van lieverlee zal ik deze laten zien. 
Voor de materialen en de beschrijving verwijs ik naar onderstaand tijdschrift.
Hierin staat alles beschreven. 
Voorop de Hobby Handig prijkt deze kaart ook. Leuk hè? 

27 opmerkingen:

  1. Zeker een leuke kaart en trots gevoel zeker he? Zo op de voorpagina, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke strandkaart superleuk ook dat je op het tijdschrift staat
    Groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Tineke, wat gaaf dat je op de cover sta met deze kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een vrolijke zomerkaart Tineke.
    Een hele eer om aan de voorkant
    van Hobby handig te staan ,super leuk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lekker zonnige kaart helemaal passend bij deze tijd van het jaar. Leuk gedaan. Super dat juist jouw kaart op de cover staat.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke. Het zijn prachtige strandkaarten. Ik heb ze al even bewonderd super met de mooie materialen. Weer inspiratie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi deze zomerkaart!
    Ik vind de stans van de meeuwen schitterend en de vondst van het touw om de meerpaal geniaal!
    Erg leuk lijkt me dat om voorop zo'n mooi tijdschrift je eigen creatie te zien staan.
    Gelukkig is het me gelukt te publiceren en gezellig bij te lezen op je blog.
    Fijne zondag
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Tineke, ik vind hem zoals altijd weer prachtig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een eer zeg dat je daar in staat! Heb je ook echt verdient hoor! Ze zijn altijd weer geweldig mooi!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tinke jij bent echt een ster in strand kaartjes maken! Ook deze is weer zo mooi! Ik snap wel waarom ze jouw kaartje op de voorpagina hebben geplaatst hoor. Wees er maar heerlijk trots op :) . Het is je zo gegund!

    Fijne zondag
    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je mooi gedaan Tineke, geweldig zo'n vermelding in het magazine. Top gedaan.
    Fijne zondag,
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf kaartje, Tineke en hoe leuk dat je in een magazine staat! Maar jouw kaartjes en andere creaties spreken dan ook veel mensen erg aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke,
    Wat leuk!! je creaties in HobbyHandig en zelfs op de voorpagina..supermooie kaart is dit, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig zomerkaartje heb je gemaakt Tineke. En ik zag je vermelding inderdaad in het het tijdschrift staan. Leuk hoor, hier mag zeker trots op zijn!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeker leuk Tineke, ik ben abonnee en had je al "gespot". Het zomerse tafereeltje past prima op de voorpagina juist omdat het zo lekker zomers is. Hele leuke kaart..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje ik vind deze zo echt bij de zomer passen leuk dat je in het blad staat groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig zomerskaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo'n vrolijke zomerse kaart verdient natuurlijk ook de voorpagina! Superleuk voor je Tineke! Je blijft helemaal in de sfeer van het mooie weer dat we hebben, vandaag was het ook zo'n prachtige dag, heb net even een heerlijk voetbadje genomen met mint, daar krijg je van die frisse voetjes van ;-) Geniet van je avond, liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart en wat gaaf dat je in de HH staat!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart en super leuk dat je in het magazine staat Tineke!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Tineke, wat een eer om op de voorkant van de HH te staan. Maar je kaarten zijn ook altijd zo mooi die verdienen wel zo,n ere plaats.
    Wat een prachtige zomers kaart.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lekkere zomerse standkaart. Ik was zaterdag nog op zoek naar deze mooie vellen, maar helaas waren ze uitverkocht.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk kaartje is het! Prachtige kleurtjes en romantische uitstraling! En zo gaaf dat het in het tijdschrift staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig om zo met je creatie op de voorkant van een blad te staan. Hij is ook heel erg mooi gemaakt Tineke.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb je artikel gezien in de hobbyhandig.
    Ik vond het heel mooi.Echt iets om trots
    op te zijn. Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Tineke,
    Heb ze gezien in hobbyhandig ze zijn prachtig gemaakt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen