woensdag 24 februari 2016

Nog een winnaar!

Gisteren had ik de trekking gedaan voor de vrijkaarten van de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen.
Daarbij was Rosina één van de gelukkigen. 
Maar zij mailde me dat ze bij een ander ook gewonnen had. Ze vond het wel zo eerlijk als haar vrijkaartjes naar een ander zouden gaan.
Dus heb ik weer een greep in het bakje gedaan en er een lootje uitgehaald.
Dat is geworden......




Suzan, van harte gefeliciteerd!
Wil je me een mailtje sturen zodat ik de vrijkaarten naar je kunt sturen?
Rechtsboven vind je een button "Email me". 
Wanneer je daarop klikt, opent zich direct een venster voor een mail.

Dan nog wat leuks!
Morgen begint de allereerste bloghop op het nieuwe Marianne Design blog.
Ik ben één van de deelnemers. Dus ben je nieuwsgierig? Kom morgen kijken!
Niet vergeten dat je moet beginnen op het Marianne Design blog.
Tot morgen!

3 opmerkingen:

  1. Wat lief dat Rosina haar kaartje weg gaf.
    Suzan zal daar wel erg blij mee zijn .
    Leuk dat je mee doet met de bloghop Tineke.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd naar de bloghop, ik kom zeker kijken.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Tineke, en ook Rosina natuurlijk bedankt! Ik heb je een mailtje gestuurd Tineke.
    Morgen kom ik natuurlijk kijken naar de bloghop!Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen