vrijdag 29 december 2017

Bloemenzee

Zo bijna aan het eind van het jaar blikken we vaak terug op het afgelopen jaar. Een jaar wat weer, voor ons gevoel, voorbij vloog.
Wij als team van Marianne Design blikken terug op de mooie collecties die elke maand verschenen.
Ik heb een kaart gemaakt met de prachtige knipvellen en creatables van januari die Tiny Harts ontworpen heeft.
In deze donkere tijd van het jaar is het alvast een vooruitblik op het komende voorjaar.
Deze kaart stond vorige week al op het blog van Marianne Design maar door alle verjaardagen en feestdagen ben ik het vergeten hier te plaatsen....


Ben je benieuwd hoe ik deze kaart heb gemaakt en welke materialen ik heb gebruikt?
Ga dan naar het blog op de website van Marianne Design.
Hier vind je de werkbeschrijving en de materialenlijst.

4 opmerkingen:

  1. Een heel mooi en fleurig kaartje!
    Een fijne jaarwisseling gewenst!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Tineke! Ik wens je hierbij een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2018! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kaart weer Tineke!-
    Al echt voorjaar,buiten niet te merken.
    Brr wat is het guur met de sneeuw buien.
    Een goede jaarwisseling met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve Tineke,

    Wat een prachtig Gedicht heb je gemaakt!!!!
    En te gekke knuffels voor je kleinkinderen Martine en Guido.
    En een prachtige Voorjaarskaart.

    Ik wens jou, en je Fam een hele fijne Jaarwisseling hoor!

    Veel liefs van:

    Truus

    BeantwoordenVerwijderen